eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-06 16:58:27
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > A po mi ona, skoro jest tylko potwierdzeniem, że nieprawdą jest,
    > jakoby wszyscy narzekali.

    celowa manipulacja, bład w logice czy po prostu ci sie popierdoliło? :)
    Nie "wszyscy narzekaja" a wielu narzeka, ze "wszyscy za szybko jezdza".

    > Bywa. Nie da się ukryć, że w części winni są ci, którzy przekraczają
    > prędkość i wyprzedzają pojazd sygnalizujący zmianę kierunku/pasa itd.

    ale najczesciej jest to wina małych umiejetnosci i wlasnie braku
    sygnalizowania.

    > Niczego nie pociąłem.

    pociałes.

    > No cóż - choćbyś nie wiem jak się upierał, to niestety nie jest to
    > prawdą. Rozwiązują tylko część problemów - rozwiązaniem nie są.

    ktorych probemów nie rozwiazuja? I jak to sie ma do aktualnych działan
    policji?

    > O bezpieczeństwie - w tym o różnicach w prędkości.

    postaw jakas teze. Na autostradzie jest mniej bezpiecznie bo sa wieksze
    róznice?

    > Aha, może. Właśnie zaprzeczyłeś swemu twierdzeniu, że autostrady są
    > rozwiązaniem problemów bezpieczeństwa.

    zebys mnie dobrze zrozumiał - ja nie twierdze, ze jak sie zbuduje
    autostrady, to liczba wypadków spadnie do 0.
    Ja twierdze, ze spadnie prawdopodobienstwo, bo wiecej km ogólnie bedzie sie
    jezdziło drogami bezpiecznymi a mniej drogrami mniej bezpiecznymi.

    > Skąd takie przekonanie? Bez stosownego nadzoru policyjnego wyeliminuje
    > tylko w części.

    ale we fragmencie, gdzie bedziesz poruszał sie autostrada, wyeliminuje w
    100%.

    > Owszem, ale to tylko fragment problemu.

    czym wieksza ilsoc autostrad, tym wiekszy bedzie to fragment.

    > Nie, nie - to Ty tak sądzisz, a ja już tutaj pisałem (nie tylko Tobie
    > - vide wątek o złapaniu kogoś w strefie zamieszkania), że robią dużo
    > więcej.

    masz racje - jak zwykle musze to powtorzyc - to co pisze - to jest moje
    zdanie.
    Niestety nie dysponuje danymi, ktore pokazywałyby ile mandatów wystawionych
    przez drogówke to te za predkosc. Znasz?