eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolicja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :) › Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
  • Data: 2010-04-03 12:09:12
    Temat: Re: Policja mnie zatrzymała ... za przekroczenie o 18km/h na 90tce :)
    Od: "Icek" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z oceną policji jest tak, że jak jakiegoś gnoja zatrzyma to to są psy, a
    jak
    > gnojowi rozbiją/ukradną auto to jest to kochana policja. Jak tu służyć
    > takiemu społeczeństwu? Nie chcą być psami więc nie służą.
    > neelix

    dostalem kiedys mandat. Wracajac z warszawki mialem jakiejs 95/70.

    Zatrzymal mnie policjant. Kulturalny. Przedstawil sie. Zapytal gdzie sie tak
    spiesze. Pokazal bez pytania radar z bijacym licznikiem czasu. Zapytal sie
    czy chce zobaczyc swiadectwo homologacji. Powiedzial ile punkot wi ile
    zlotych kosztuje taka jazda. Zapytal sie czy przyjmuje mandat. W
    miedzyczasie sprawdzil PJ i DR.

    Wszystko jak zadko odbylo sie kulturalnie.

    To jest policja. Kulturalnie zgodnie z protokolem. Bez glupich tekstow. bez
    komentowania szybkosci, bez wyzwisk, bez glupich tekstow.

    Kilkukrotnie zdarzalo mi sie, ze zatrzymywal mnie kmiot, ktory nie umial sie
    przedstawic. Na moje pytanie o nazwisko i stopien sluzbowy odpowiadal
    wulgaryzmami typu (to nie kurwa europa, nie fikaj bo dostaniesz). I to sa
    psy. Banda idiotow, ktorzy mysla, ze odrobina wladzy stawia ich ponad prawem
    i ponad obywatelem. I takiej policji nie chcemy.

    Calosc stanowi problem gdyz jakiekolwiek skargi skladane do komendanta
    koncza sie jednakowym pismem tresci "zbadalismy i nieprawidlowosci nie
    wykrylismy. Pana wzburzenie podyktowane bylo pewnie faktem, ze popelnil Pan
    wykroczenie i nie chcial byc Pan ukarany. Policja profesjonalnie obsluzyla
    zdarzenie. Sprawa jest zamknieta."

    Wiec jak burak jeden z drugim nie czuje bacika nad soba to jest problem i
    patalogia w policji rozwija sie.

    Icek