  • 11. Data: 2013-05-09 08:50:16
    Temat: Re: Policja, Straż Miejska i... Straż Gminna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.05.2013 08:34, Santana pisze:

    > A ile trzeba mieć na koncie postów żeby się nauczyć magicznego słówka
    > "przepraszam" ? :)

    Tudzież magicznej funkcji "anuluj wiadomość" ;)

    Ale cóż, zawsze łatwiej wrzasnąć w stylu "A na drugi raz niech mi pan
    nie wchodzi na linię ognia!!!"

  • 12. Data: 2013-05-09 09:15:48
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-05-09 08:50, Andrzej Lawa pisze:

    > Tudzież magicznej funkcji "anuluj wiadomość" ;)
    >
    > Ale cóż, zawsze łatwiej wrzasnąć w stylu "A na drugi raz niech mi pan
    > nie wchodzi na linię ognia!!!"

    Anulowałem po krótkiej chwili od wysłania, ale mi wyskoczył komunikat,
    że nie mam do tego uprawnień.
    Wszystkich urażonych bardzo przepraszam.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-05-09 11:11:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Santana napisa?(a):

    > A ile trzeba mieć na koncie postów żeby się nauczyć magicznego słówka
    > "przepraszam" ? :)

    Magiczne zaklęcia brzmia: "cancel" oraz "supersedes" ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 14. Data: 2013-05-09 16:15:55
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Andrzej Lawa" napisał:

    > Tudzież magicznej funkcji "anuluj wiadomość" ;)

    A który trzeba mieć stopień wtajemniczenia, żeby wypowiedzieć te zaklęcia
    tak, aby zrozumiał je serwer "news.neostrada.pl"?

    JoteR

  • 15. Data: 2013-05-09 16:38:15
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 9 May 2013 16:15:55 +0200, JoteR napisał(a):

    > A który trzeba mieć stopień wtajemniczenia, żeby wypowiedzieć te zaklęcia
    > tak, aby zrozumiał je serwer "news.neostrada.pl"?

    Admin.

    [ Zaledwie pół metra dzieli poklepanie po plecach do kopa w dupę. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]