  • 51. Data: 2012-12-20 22:23:50
    Temat: Re: Policja- Kontrola techniczna pojazdu na placu Kromera Wrocław
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 22:15:37 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F. w
    >
    > Na podstawie tego, co o DK-8 pisałeś i własnego doświadczenia mogę śmiało
    > twierdzić, że bajki pisałeś (o DK-8). Nie trzeba być z CBA ani CIA...

    Tylko skad, zeby miec wszystkich policjantow na podsluchu ? :-P

    A te bajki o DK8 to konkretnie jakie ?

    J.

  • 52. Data: 2012-12-20 22:55:31
    Od: <6...@5...225531.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > A te bajki o DK8 to konkretnie jakie ?

    Takie o DK-8 od DC do Białegostoku, dobrze wiesz jakie ;P

    --
    'Tom N'

  • 53. Data: 2012-12-21 06:53:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 22:55:31 +0100, Tom N napisał(a):
    > J.F. w
    >
    > Takie o DK-8 od DC do Białegostoku, dobrze wiesz jakie ;P

    O tamtym odcinku to pisalem ze nigdy tam nie jechalem, i to nie jest bajka
    :-P

    J.

  • 54. Data: 2012-12-30 02:11:10
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2012 23:50:13 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Tylko sformułowane w ustawie jest to tak, że DR zabiera się nie tylko za
    > zły stan techniczny pojazdu, ale również za przypuszczenie policjanta.

    Uzasadnione, przypomnę.

    > Więc jeżeli samochód jest sprawny, ale policjant przypuszcza że może nie
    > być, to wg. ustawy DR został zabrany w zasadzie prawidłowo.

    Policjant musi swoje przypuszczenia uzasadnić.

    --
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 55. Data: 2012-12-30 02:11:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 20 Dec 2012 12:07:30 +0100, onarjusz napisał(a):

    > Czemu całej grupy a nie jednostki?

    W tym wypadku - skarbu państwa, reprezentowanego przez jednostkę
    administracji.