  • 51. Data: 2018-04-23 11:06:27
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-04-22 o 22:33, Marek S pisze:

    > Hmmm... ja nie mam takich problemów. Owszem, logować się trzeba ale
    > robię to raz po zainstalowaniu aplikacji. Nawet po wielu
    > aktualizacjach nie pamiętam by zapomniał stan zalogowania. Spróbuj go
    > odinstalować i zainstalować ponownie. Wyczyść też dane z cache. Z
    > pewnością tak nie powinien się zachowywać.

    No, zainstalowałem od nowa. Za cholerę nie chciał się logować, pokazuje
    błędne hasło. Klik na odnośnik i zmiana hasła - zalogował (adres email
    oczywiście ten sam, hasło przyjęte, odpalam Yanosika wpisuje nowe hasło
    ...i  - "witaj *****" pokazuje stary zdezaktualizowany login, którego
    wcześniej nie przyjmował... Nie ma mądrych na ten program... Ale jakby
    nie było - dzisiaj wystartował bez bez logowania. Tak że na razie chyba
    przy nim pozostanę bo jakby nie było jest to lepszy program niż np Rysiek.

    > Tego się obawiam :(
    > Przypuszczam, ze wiele zależy też od specyfiki ruchu w danym mieście.
    > Cavallino jest zadowolony z efektów podpowiedzi. Ja z kolei w ciemno
    > wiem, co nawigacja mi doradzi na mojej codziennej trasie - po prostu nic.

    Ja osobiście już nawet z tego nie korzystam.. Najlepiej wyznaczyć trasę
    optymalną i tego się trzymać.. Jechać w obcy teren z włączoną opcją
    omijania korków to proszenie się o kłopoty.

  • 52. Data: 2018-04-23 11:22:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 20 Apr 2018 19:10:49 +0200, w <pbd6ut$a2e$1@node2.news.atman.pl>, Marek S

    > Witam Was,
    >
    > Wczoraj szlag mnie trafił gdy prowadzony Yanosikiem wracałem z pracy do
    > domu 2.5h. Bez korków drogę 35km pokonuję w ok 40 minut. Z zazdrością

    Daj sobie spokój z Yanosikiem czy Google Maps -- obie są beznadziejne.

    W Polsce dobry (najlepszy jaki możesz mieć) traffic ma tylko Naviexpert.
    (Porównania masz dostępne w sieci, pogooglaj na hasła typu "Google Maps vs
    Automapa vs Naviexpert).

    PS. Automapa jest na poziomie Yanosika czy Google Maps.

  • 53. Data: 2018-04-23 12:12:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >beznadziejne.
    W Polsce dobry (najlepszy jaki możesz mieć) traffic ma tylko

    No coz - wczorej jechalem Wroclaw-Sulistrowiczki,
    yanosik prowadzil przez DK8 - co mu sie czasem zdarza, a blisko celu
    ... droga zamknieta, wyscig kolarski.

    Ani Y, ani GM nie pokazuja dokladnie co zamkniete, a co nie ... co
    mnie w sumie nie dziwi.
    A NE by pokazal ?

    To DK8 trudno powiedziec - z powodu tego wyscigu, czy akurat tak
    wyszlo.

    Przy powrocie Y omijal nieistniejacy korek, ale patrze na targeo ...
    no byl chwile wczesniej.

    Dzis slysze - wypadek na AOW, wiec czym predzej do Y - w starej mapie
    nie pokazuje, w nowej jak najbardziej.
    Jak prowadzi to nie mialem mozliwosci sprawdzic.

    GM tez pokazuje korek.

    J.

  • 54. Data: 2018-04-23 12:33:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Apr 2018 12:12:25 +0200, w
    <5addb18a$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No coz - wczorej jechalem Wroclaw-Sulistrowiczki,
    > yanosik prowadzil przez DK8 - co mu sie czasem zdarza, a blisko celu
    > ... droga zamknieta, wyscig kolarski.

    Skąd mam wiedzieć, było zapytać wczoraj :)
    Jak był wczoraj, to dziś go już nie ma.

    > Ani Y, ani GM nie pokazuja dokladnie co zamkniete, a co nie ... co
    > mnie w sumie nie dziwi.
    > A NE by pokazal ?

    Miałbyś zamknięty odcinek z notką.

    > Dzis slysze - wypadek na AOW, wiec czym predzej do Y - w starej mapie
    > nie pokazuje, w nowej jak najbardziej.
    > Jak prowadzi to nie mialem mozliwosci sprawdzic.
    >
    > GM tez pokazuje korek.

    Sprawdziłem, ale oczywiście że NE pokazuje.
    I GM i NE prowadziły przez przez ten korek, bo i tak szybciej niż przez miasto.
    Teraz już widzę czysto.

  • 55. Data: 2018-04-23 14:30:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    Mon, 23 Apr 2018 12:12:25 +0200, w , "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Skąd mam wiedzieć, było zapytać wczoraj :)
    >Jak był wczoraj, to dziś go już nie ma.

    No i to jest ten problem - zeby rzetelnie ocenic nawigacje, trzeba
    dluzszy czas pojezdzic i to w kilka samochodow.

    >Miałbyś zamknięty odcinek z notką.

    A skad mialby te informacje ?

    http://viadolnyslask.pl/

    trzy nam umknely, ale wpisz do kalendarza 16.06, 17.06, 08.07, 04.08,
    14.10.

    Plus TdP 04-10.08, rajdy samochodowe itp.

    >Sprawdziłem, ale oczywiście że NE pokazuje.

    Co w zasadzie nie dziwi, skoro tak zachwalasz, to minimum
    przyzwoitosci powinien miec :-)

    >I GM i NE prowadziły przez przez ten korek, bo i tak szybciej niż
    >przez miasto.

    Ale z pewnych rejonow miasta moglby inaczej prowadzic.

    Ba - ominiecie tego odcinka przez obwodnice Srodmiejska google wycenia
    teraz na 18 minut,
    to przy 20min korku moze sie oplacac zjechac z autostrady :-)

    Targeo sugeruje, ze korek byl w godzinach 8-12 ... i do 12 byla tez
    zakorkowana Lotnicza przed zjazdem w OS.
    Czyzby niektorych tak prowadzil ?

    J.

  • 56. Data: 2018-04-23 14:39:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Apr 2018 14:30:29 +0200, w <5addd1e5$0$618$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > No i to jest ten problem - zeby rzetelnie ocenic nawigacje, trzeba
    > dluzszy czas pojezdzic i to w kilka samochodow.

    Czasem wystarczy po kolei z każdą.

    > A skad mialby te informacje ?
    > http://viadolnyslask.pl/
    > trzy nam umknely, ale wpisz do kalendarza 16.06, 17.06, 08.07, 04.08,
    > 14.10.

    Skądś mają skoro mają. Mają forum - zapytaj.

    > Co w zasadzie nie dziwi, skoro tak zachwalasz, to minimum
    > przyzwoitosci powinien miec :-)

    > Ale z pewnych rejonow miasta moglby inaczej prowadzic.

    Aż takich testów to nie chciało mi się robić. Mogłeś sam sprawdzić (a może i
    możesz dalej, bo chyba mają możliwość planowania trasy na historyczne daty na
    www).

  • 57. Data: 2018-04-23 15:16:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    com...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    >Czasem wystarczy po kolei z każdą.

    To sie rozmywa. Nie wiesz np czy korka nie zauwazyl, czy na innej
    trasie tez korek.
    Trzeba by duzo jezdzic z tymi nawigacjami.

    Marek moze ma dobre warunki do testowania, skoro u niego korek
    codziennie ...

    >Skądś mają skoro mają. Mają forum - zapytaj.

    Droga chyba gminna, to gmina decyduje, ale czy to gdzies zglasza, czy
    trzeba wszystkie gminy pytac ... poczekamy do 16 czerwca :-)

    >Aż takich testów to nie chciało mi się robić. Mogłeś sam sprawdzić

    na yanosiku nie moge, bo on planuje z aktualnej pozycji.
    Musialbym byc w tym miejscu ... albo zainstalowac jakis udawacz GPS.

    >(a może i możesz dalej, bo chyba mają możliwość planowania trasy na
    >historyczne daty na
    >www).

    Na historyczne to kazdy glupi potrafi, nas interesuje aktualny. Co z
    tego ze na drugi dzien ci pokaze "powinienes pojechac tak" :-)

    J.

  • 58. Data: 2018-04-23 15:32:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 23 Apr 2018 15:16:05 +0200, w
    <5adddc95$0$31372$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > To sie rozmywa. Nie wiesz np czy korka nie zauwazyl, czy na innej
    > trasie tez korek.
    > Trzeba by duzo jezdzic z tymi nawigacjami.

    Masz testy w necie.

    > na yanosiku nie moge, bo on planuje z aktualnej pozycji.
    > Musialbym byc w tym miejscu ... albo zainstalowac jakis udawacz GPS.

    Trasy możesz sobie wyznaczyć przez ich www. Na teraz, na przyszłość i być może
    na przeszłość.

    > Na historyczne to kazdy glupi potrafi, nas interesuje aktualny. Co z
    > tego ze na drugi dzien ci pokaze "powinienes pojechac tak" :-)

    Historyczne powstają na podstawie aktualnych.
    Chyba jasne, że skoro o 8:00 nie notowano korka, to historycznie też tego korka
    nie będzie.

  • 59. Data: 2018-04-23 16:03:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2018-04-20 o 22:14, Marek S pisze:

    > Co do "szklanej kuli" - nie bardzo wiem co tu wróżyć.

    Wróżenie polega na tym, że kiedy klikasz "Wyznacz najszybszą trasę"
    nawigacja odbiera aktualne dane o korkach, przelicza o której godzinie
    będziesz w danym odcinku drogi i próbuje wywróżyć, czy wtedy, kiedy ty
    tam będziesz, to ten korek, którego jeszcze nie ma, to już tam będzie
    (na podstawie danych gromadzonych z przeszłości), czy też korek, który
    aktualnie jest, już nie będzie w czasie, gdy ty będziesz właśnie zbliżał
    się do danego fragmentu trasy.

  • 60. Data: 2018-04-23 16:24:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    pl...

> [...]
    >czy też korek, który aktualnie jest, już nie będzie w czasie, gdy ty
    >będziesz właśnie zbliżał się do danego fragmentu trasy.

    No chyba, ze wcale nie sa takie madre i patrza tylko na stan aktualny
    :-)

    J.