  • 41. Data: 2018-04-22 22:19:37
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-22 o 11:11, kk pisze:

    > To pytanie jest czy istnieje jakiś system powiadamiania o korkach, który
    > można podpiąć do każdej nawigacji

    Nie sądzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 42. Data: 2018-04-22 22:28:04
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-22 o 08:04, Cavallino pisze:

    > Sprawdzałem wiele razy na stronach targeo i GM zakorkowanie dróg i
    > proponowane trasy przed wjazdem z pracy do domu.
    > Nigdy jeszcze trasa którą bym wybrał sam patrząc na korki, nie była
    > szybsza (zdaniem obu stron www) niż ta którą same proponują o więcej niż
    > 1 minutę.

    Hmmm... u mnie to nie kwestia minut, a skrajnie nawet ponad godziny
    różnicy na odcinku zaledwie 35km. Opisałem konkretne zdarzenie poprzednio.

    Kłopot #2 polega na tym, że w chwili gdy wyjeżdżam z pracy i sprawdzam
    przejezdność w Google tuż przed fajrantem, zanim dojadę do
    newralgicznego odcina (10-15 minut), sytuacja drastycznie się potrafi
    zmienić. Taka pora :-( Google to dobrze sygnalizują ale objazdu nigdy
    nie zaproponowały (zwykle to sporo km więcej).

    Spróbuję jeszcze Naviexperta, jak proponowałeś. Jeśli to nie pomoże, to
    zmienię godziny pracy. Na 7mą będę przyjeżdżał, wtedy nawigacje nie będą
    potrzebne. Największe korki tu to 7-9 i 15-17.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 43. Data: 2018-04-22 22:33:54
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-22 o 08:43, Trybun pisze:

    > Jeszcze jeden punkt z którego powodu wywaliłem go z telefonu - od
    > niedawna konieczność logowania. Jestem sobie w Włocławku chcę włączyć
    > Yanosika a on mi p*li o podanie hasła.. Dawniej logowanie można było
    > pominąć, teraz nie. Mam niby wozić ze sobą notesik z loginem i hasłem
    > aby tego używać.. niech się wypchają.

    Hmmm... ja nie mam takich problemów. Owszem, logować się trzeba ale
    robię to raz po zainstalowaniu aplikacji. Nawet po wielu aktualizacjach
    nie pamiętam by zapomniał stan zalogowania. Spróbuj go odinstalować i
    zainstalować ponownie. Wyczyść też dane z cache. Z pewnością tak nie
    powinien się zachowywać.

    >  Jednak jako do nawigacji i
    > ostrzegacza nie mam większych uwag krytycznych. Wracając do funkcji
    > omijania korków, tu chyba nie ma czegoś co dobrze i skutecznie działa.
    > Przynajmniej ja nic takiego nie widziałem.

    Tego się obawiam :(
    Przypuszczam, ze wiele zależy też od specyfiki ruchu w danym mieście.
    Cavallino jest zadowolony z efektów podpowiedzi. Ja z kolei w ciemno
    wiem, co nawigacja mi doradzi na mojej codziennej trasie - po prostu nic.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 44. Data: 2018-04-22 22:38:23
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-04-22 o 08:59, Budzik pisze:

    > A juz myslałem ze takie detale tylko mi przeszkadzaja :)

    Czemu tak sądzisz? Bardzo użyteczna funkcja. Zebrałem parę punktów +
    200zł za 80/50 bo ciężarówka zasłoniła mi znak gdy ją wyprzedzałem.
    Widziałem suszących lecz byłem przekonany, że prawidłowo jadę.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 45. Data: 2018-04-22 22:58:58
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-04-2018 o 22:17, Marek S pisze:

> [...]
    > praktycznie zawsze po pracy jest beton na Spacerowej w Gdańsku. To
    > jakieś 6km. Czasami przejazd to 30 minut a czasami 1h+. W tym drugim
    > wariancie opłaca się jechać nawet przez księżyc. Gorzej nigdy nie
    > będzie. Niestety ani razu nie otrzymałem propozycji objazdu. Co gorsze,
    > stojące korki nie są przez Yanosika poprawnie sygnalizowane. Zauważyłem,
    > że jeśli w jedną stronę samochody jadą normalnie, a w drugą stoją (w
    > porze korków zawsze tak jest na Spacerowej), to czarne odcinki
    > praktycznie nigdy się w Yanosiku nie pojawiają więc skoro jest tak

    Obstawiam jednak problem z danymi u Was lokalnie, może nitk poza Tobą
    yanosika nie używa.
    Ja dzisiaj widziałem w yanosiku na czarno każdy zakorkowany odcinek,
    nawet taki na 2 minuty do świateł.

    Ale to w Wielkopolsce.

    > Nie trzeba aż tak kombinować w 3mieście. Jadąc równolegle do trasy
    > monitorujesz postępy. Gdy widzisz, że np. duża ciężarówka znika daleko z
    > tyłu na horyzoncie, to wiesz, że zaoszczędziłeś mnóstwo czasu.

    Ale skąd wiesz że jest z tyłu, jak już wyjedziesz za korkiem?
    Widzisz cały czas jedną drogę z drugiej?
    Bo inaczej, to równie dobrze może być z przodu i możesz jej nie dogonić.

    A jeśli widziałeś ja przed korkiem i widzisz ją za korkiem, to zanczy że
    zaoszczędziłeś jakieś śmieszne czasy.

  • 46. Data: 2018-04-22 23:00:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-04-2018 o 22:28, Marek S pisze:

> [...]
    > zmienić. Taka pora :-( Google to dobrze sygnalizują ale objazdu nigdy
    > nie zaproponowały (zwykle to sporo km więcej).

    A jak wyznaczasz na nowo przed newrtalgicznym miejscem, to nadal każą
    pchać się w korek?
    Może wcale objazd nie jest lepszy?

    Nie chce mi się wierzyć, że objazdem możesz zaoszczędzić godzinę a
    googiel Ci tego nie proponuje, mimo że wie o korku.

  • 47. Data: 2018-04-22 23:02:56
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-04-2018 o 22:33, Marek S pisze:

    > Hmmm... ja nie mam takich problemów. Owszem, logować się trzeba ale
    > robię to raz po zainstalowaniu aplikacji. Nawet po wielu aktualizacjach
    > nie pamiętam by zapomniał stan zalogowania.

    U mnie zapomniał po wymianie firmware z Androida 6.0 na 8.0
    I nie tylko zapomniał, cały program trzeba było od nowa zainstalować.
    Ale w I-go moje mapy zostały we właściwym miejscu, skasowało tylko
    ustawienia.

    > Przypuszczam, ze wiele zależy też od specyfiki ruchu w danym mieście.
    > Cavallino jest zadowolony z efektów podpowiedzi. Ja z kolei w ciemno
    > wiem, co nawigacja mi doradzi na mojej codziennej trasie - po prostu nic.

    Może nie masz alternatywy i na objeździe również stałbyś w korku, tyle
    że w innym miejscu.

  • 48. Data: 2018-04-23 04:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Czemu tak sądzisz? Bardzo użyteczna funkcja. Zebrałem parę punktów +
    > 200zł za 80/50 bo ciężarówka zasłoniła mi znak gdy ją wyprzedzałem.
    > Widziałem suszących lecz byłem przekonany, że prawidłowo jadę.

    No to własnie mowie, ze masz rację!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 49. Data: 2018-04-23 08:10:05
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Hello!

    TomTom - najlepiej urządzenie (z Live i TomTom traffic, czyli Via 53 i
    seria GO), jeśli bardzo Ci zależy na tym, żeby to była apka do tel to
    też można.
    Urządzenie jednak polecam bardziej bo jest wygodniejsze.
    Na mapie wygląda to np. tak:
    https://mydrive.tomtom.com/pl_pl/#mode=viewport+view
    port=54.34717,18.56188,11.09,0,-0+ver=3

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 50. Data: 2018-04-23 09:17:43
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 22.04.2018 o 22:58, Cavallino pisze:

    > Ale skąd wiesz że jest z tyłu, jak już wyjedziesz za korkiem?
    > Widzisz cały czas jedną drogę z drugiej?

    Dokładnie tak! Podałem konkretną lokalizację na obwodnicy, gdzie tak
    właśnie jest więc stąd doskonale wiem, która droga jest szybka, a która
    stoi. Przez ok 1km drogi widzę obie doskonale. Drugi km jest częściowo
    przysłonięty ale i tak bez problemu to widać.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek