  • Data: 2015-01-18 20:15:04
    Temat: Re: Polećcie mysz.
    Od: JD <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-17 o 13:50, (c)RaSz pisze:
    > Użytkownik "astro" napisał w
    > news:m9ckgs$8fp$1@portraits.wsisiz.edu.pl ...
    > : JD wrote:
    > : >
    > : [...]
    > : > i żeby po roku _klik_lewym_klawiszem_nie_owocował_dwuklikiem_.
    >

    > Kwestia "niezamawianego" 2-kliku była już tu onegdaj dyskutowana, ale
    > przypomnę: ponieważ za detekcję stanów mikrostyków odpowiada też i
    > oprogramowanie, odsiewające szumy (jak wtedy prostował BQB.: "stany
    > nieustalone"), to czasem może pomóc wymiana drivera, a zaś u mnie zadziałała
> [...]

    W zasadzie mam nowy komputer, bo MB + Procek + RAM wymieniony
    i efekt nie zniknął.

    Jedyne co mi w tych myszach nie pasuje, to to,
    że nie nadają się do Autocada, właśnie ze względu na działanie kółka.
    Niewygodnie działa jako przycisk, za ciężko, a pierwszą taką
    uszkodziłem naciskając do panoramowania rysunku.

    Na dzień dzisiejszy nie bawiłem się w lutowanie.
    Kupiłem nową. Trudno. :)

    JD