  • Data: 2010-02-01 13:52:13
    Temat: Re: Polećcie jakiś dobry plecak foto.
    Od: Anonymouse <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 31 Sty, 22:29, Wreith <w...@w...pl> wrote:
    > Witam.
    > Szukam dobrego,dwukomorowego plecaka na sprz t.Musze tam zmie ci Nikona
    > D5000 z ob.18-105 + 70-300 mm +lampa i pierd ki.Dwukomorowy, poniewa
    > cz sto chodz z dzieciakami i stale potrzebne s jakie rzeczy i
    > przek ski.U ytkowany b dzie g wnie w mie cie, ale czasem wybieram sie
    > te w teren, dlatego wymagana jest jak najwi ksza odporno na warunki
    > atmosferyczne.Mi o by by o gdyby da o si podczepi statyw, ale nie jest
    > to warunek niezb dny.Bud et do 300 z .
    >   Zastanawiam sie czy Lovepro SlingShot 200 spe ni te wymagania?Nie
> [...]

    A jak chodzisz z dzieciakami na spacer to musisz zabierać ze sobą
    wszystkie graty i zabawki?

    Też tak myślałem jak kupiłem pierwszą lustrzankę, ale po kilku
    spacerach i wypadach przestałem zabierać plecak z klamotami. Bo i tak
    robiłem fotki tym obiektywem co go w domu na body założyłem, a
    pozostałe leżały sobie spokojnie w plecaku i wgniatały mnie z całym
    innym tałatajstwem w glebę.

    Teraz zabieram body z jednym szkiełkiem i styknie. I tak jest za dużo
    do noszenia. Przecież raz możesz zabrać jeden obiektyw, a innym razem
    drugi. A po pewnym czasie i tak będziesz zabierał najczęściej ten swój
    ulubiony, którym robisz większość fotek.

    Plecak jest dobrym rozwiązaniem na zapakowanie i transport sporej
    ilości klamotów np. na wakacje, czy dalszy wypad. Ale na miejscu i tak
    obowiązkowe przepakowanie w coś mniejszego.

    A po kilku latach dzwigania klamotów i tak staniesz się użytkownikiem
    systemy m4/3 czy cuś w tym stylu ....