  • Data: 2022-12-30 20:43:19
    Temat: Re: Polecany wideodomofon IP/SIP z Poe
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/12/2022 16:27, Marek wrote:

    > No faktycznie KV6113 działa bez KH6320 nawet z SIP (niepotrzebnie ten
    > ekran kupowałem).
    > Wszystko zadziałało, działa z Asteriskiem, dzwoni.
    > Jest tylko kurde jeden mankament: czemu pod przyciśnięciem przycisku
    > stacja nie odtwarza jakiegoś dziwięku, żeby user widział, że coś się
    > dzieje??? Dopóki nie zestawi się połączenie SIP z operatorem tel. (co
    > trwa kilka sekund) jest zupełna cisza, nie wiadomo czy przycisk
    > zareagował czy nie... Obejdę to jakoś Asteriskiem odtwarzając "zaraz
    > będzie rozmowa" czy coś w ten deseń. Drugie pytanie do czego służy
> [...]

    Ja mam to połączone z tą stacją wewnętrzna i zwrotna dzwonienia jest.
    Mozliwe że jest to generowane właśnie przez nią.

    Spróbuj dodać flagę "r" W Dial() w Asterisku - możliwe że ta stacja
    właśnie oczekuje na early media.

    Ewentualnie możesz odebrać to połączenie w asterisku z Answer() a potem
    dać Dial() z flagą "r".

    c.