  • 31. Data: 2013-08-09 14:33:12
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 12:41, Myjk pisze:
    > Dlatego m.in. mam rejestrator (dla ułatwienia z GPSem). :P W zeszłym roku
    > mnie na suszarkę przycięli -- zdziwiłem się że tyle jechałem (przecież
    > ruszyłem dopiero co ze świateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
    > zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
    > stopy skaleczyć, że jechałem wolniej.

    Ja też i od kiedy mam jakoś żaden policjant nie próbuje mi nawet wlepić
    mandatu. "A to nagrywa?"

    I tu kończy się wola do wystawienia mandatu, Ot dziwny zbieg okoliczności.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 32. Data: 2013-08-09 15:00:54
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2013 12:00:33 +0000 (UTC), Budzik

    > A co bys zrobił jakby w domu okazało sie,
    > ze jednak sie pomylili?

    W łeb bym sobie z pewnością nie strzelił. ;)
    Wykroczenie było i z tym nie miałem zamiaru polemizować.

    --
    Pozdor Myjk

  • 33. Data: 2013-08-09 15:10:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 9 Aug 2013 09:59:14 +0200, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    >Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzą jak jeżdżą i wiedzą za co są karani.

    Dokładnie. Od lat stosowane były reczne radary, chociażby popularne w
    Polsce Rapidy, i jakoś nikt się nie burzył. A teraz wielkie
    poruszenie...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 34. Data: 2013-08-09 15:19:52
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 15:10, jerzu pisze:

    > Dokładnie. Od lat stosowane były reczne radary, chociażby popularne w
    > Polsce Rapidy, i jakoś nikt się nie burzył.

    Rapid nie odróżniał tylko kierunku, miał tak małą czułość, że jak
    policjant robił pstryk to praktycznie pokazywał w 99% procentach
    prędkość pierwszego.

    > A teraz wielkie poruszenie...

    To, że masz umowę zakupu na kradzione auto nie znaczy, że auto przestało
    być kradzione. Jak rozumiem, popierasz łamanie prawa (popełnianie
    przestępstwa) w imię walki z wykroczeniami. Nie mam więcej pytań.

    Poświadczenie nieprawdy w dokumentach przez urzędnika, to bardzo poważne
    przestępstwo.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 35. Data: 2013-08-09 15:26:29
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 09:59, Myjk pisze:
    > Thu, 8 Aug 2013 17:00:45 +0000 (UTC), Budzik

    > Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzą jak jeżdżą i wiedzą za co są karani.
    > Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel. To tak jak z gwałcicielem,
    > który wie że skrzywdził, ale kary ponieść nie chce -- więc łapie się każdej
    > obrony.

    Ok w materiale TVN jest widoczny pomiar na grupie. Jest adnotacja przy
    nim. Powiedz proszę, które pojazdu z widocznych prędkość została pokazana?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 36. Data: 2013-08-09 15:31:22
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > obrony.

    Ok w materiale TVN jest widoczny pomiar na grupie. Jest adnotacja przy
    nim. Powiedz proszę, którego pojazdu z widocznych prędkość została pokazana?

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 37. Data: 2013-08-09 15:32:57
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 09 Aug 2013 15:19:52 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:

> [...]
    >przestępstwa) w imię walki z wykroczeniami. Nie mam więcej pytań.
    >
    >Poświadczenie nieprawdy w dokumentach przez urzędnika, to bardzo poważne

    Najpierw udowodnij że ktoś to przestępstwo popełnił, potem pogadamy.
    Bo na razie to, poza kilkoma medialnymi występami, niewiele
    zdziałałeś.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2013-08-09 15:52:41
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 15:32, jerzu pisze:

    > Najpierw udowodnij że ktoś to przestępstwo popełnił, potem pogadamy.
    > Bo na razie to, poza kilkoma medialnymi występami, niewiele
    > zdziałałeś.

    Przeczytaj dokumenty które upubliczniliśmy na stronie, są niepodważalne.
    W jednym dokumencie, KGP sama stwierdza, że "w przeciwieństwie do
    radarów starego typu" laserówki umożliwiają identyfikację. Sama policja
    to udowodniła.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 39. Data: 2013-08-09 15:56:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 09.08.2013 15:32, jerzu pisze:
    > Najpierw udowodnij że ktoś to przestępstwo popełnił, potem pogadamy.
    > Bo na razie to, poza kilkoma medialnymi występami, niewiele
    > zdziałałeś.

    Pismo z KGP RD-I-320/316/13/WR z dnia 13.02.2013
    ,,(...) W odróżnieniu od klasycznego pomiaru prędkości urządzeniem
    radarowym, użycie UltraLyte do kontroli prędkości wyklucza
    prawdopodobieństwo zarejestrowania prędkości innego pojazdu niż mierzony..."

    Cytat dosłowny i podana sygnatura.

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

  • 40. Data: 2013-08-09 16:59:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jerzu" napisał w wiadomości
    >Dokładnie. Od lat stosowane były reczne radary, chociażby popularne w
    >Polsce Rapidy, i jakoś nikt się nie burzył. A teraz wielkie
    >poruszenie...

    Bo od lat jak jechales 100, to Rapid pokazywal 100.
    Niektorzy mowili ze nie ich, ze stary pomiar, ale prawde mowiac sie
    nie spotkalem.
    Zreszta, dla 50zl klocic sie nie warto, jak nie za to, to za inne sie
    nalezalo :-)

    A teraz widzisz - jedziesz 70 bo FR, obok ktos szybciej, z przeciwka
    jeszcze jeden, Iskra pokazuje co chce, policjanty zatrzymuja ciebie,
    mowia ze 50 to moze punktow, bo zl to 500 ...

    Zreszta ponoc zyjemy w panstwie prawa - skoro minister cos napisal, to
    policja i UM maja realizowac, a nie dyskutowac.

    J.