  • 1. Data: 2013-08-08 11:11:18
    Temat: Trasa Opole - Wielkopolska - prosba o wskazowki
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    Czeka mnie w przyszly dlugoweekendowy piatek trasa z Opola w okolice
    miejscowosci Międzychod w Wielkopolsce. Prosilbym o zaproponowanie mozliwie
    najbardziej plynnej (niekoniecznie najszybszej) trasy, bez stania w
    wiekszych korkach czy na wahadelkach z powodu robot drogowych. Google
    proponuje wroclaw-Lubin-Nowa Sol-Zielona Gora-Miedzyrzecz. Natomiat Targeo:
    Wroclaw-Trzebnica-Rawicz-Leszno-Buk-Pniewy. Ktory z tych wariantow
    lepszy/plynniejszy? Chyba, ze jesczze jakas inna opcja...

    Dzieki wielkie, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-08-08 11:41:36
    Temat: Re: Trasa Opole - Wielkopolska - prosba o wskazowki
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abs,

    Thursday, August 8, 2013, 11:11:18 AM, you wrote:

> [...]
    > Wroclaw-Trzebnica-Rawicz-Leszno-Buk-Pniewy. Ktory z tych wariantow
    > lepszy/plynniejszy? Chyba, ze jesczze jakas inna opcja...

    Ja bym pojechał według Google...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-08-08 14:35:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "abs" napisał w wiadomości
    >Czeka mnie w przyszly dlugoweekendowy piatek trasa z Opola w okolice
    >miejscowosci Międzychod w Wielkopolsce.

    To nie jest juz lubuskie ?

> [...]
    >na wahadelkach z powodu robot drogowych. Google proponuje
    >wroclaw-Lubin-Nowa Sol-Zielona Gora-Miedzyrzecz.

    I to jest calkiem dobra trasa.
    Google proponuje z A4 przez Prochowice ... i to tez jest dobry wybor,
    bo miedzy Legnica a Lubinem droga mierna, a i wpada sie na obwodnice
    od strony wroclawia.

    >Natomiat Targeo: Wroclaw-Trzebnica-Rawicz-Leszno-Buk-Pniewy. Ktory z
    >tych wariantow lepszy/plynniejszy?

    Drogi od Wroclawia do Leszna/Steszewa autostrada nazwac niestety nie
    mozna. Dobra droga tez nie, ot, zwykla krajowka, teraz jeszcze z
    kilkoma FR.
    Ale na S3 jak wjedzie wiecej ciezarowek, to tez nie pogonisz.

    >Chyba, ze jesczze jakas inna opcja...

    Jest, ale nie polecam.

    J.

  • 4. Data: 2013-08-08 18:14:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To nie jest juz lubuskie ?

    Pytasz o województwo czy region?
    Przypominam że i Gorzów jest Wielkopolski. ;-)

  • 5. Data: 2013-08-09 08:35:44
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    > To nie jest juz lubuskie ?

    Może i administracyjnie jest, nie wiem :)

    > I to jest calkiem dobra trasa.
    > Google proponuje z A4 przez Prochowice ... i to tez jest dobry wybor, bo
    > miedzy Legnica a Lubinem droga mierna, a i wpada sie na obwodnice od
    > strony wroclawia.

    Ok, dzieki. Jednak autostrade z pewnych wzgledow i tam musze sobie darowac,
    bedzie wiec jakos tak http://tiny.pl/hb2dg Mam nadzieje, ze Wroclaw
    przejedzie sie w miare bezbolesnie...

    Pozdrowienia,
    ABS

  • 6. Data: 2013-08-09 10:40:00
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam.
    Użytkownik "abs" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ok, dzieki. Jednak autostrade z pewnych wzgledow i tam musze sobie
    > darowac, bedzie wiec jakos tak http://tiny.pl/hb2dg Mam nadzieje, ze
    > Wroclaw przejedzie sie w miare bezbolesnie...
    Jęsli Wrocław chcesz przejechać w miarę "bezboleśnie" to najlepszym
    rozwiązaniem jest pojechanie 4a i obwodnicą autostardową. Masz wtedy zjazd
    na Poznań i praktycznie omijasz całe miasto .To niestety wymaga pojechania
    autostradą ...

    --
    Paweł Kajak
    Renault Espace 2.0T z naklejką

  • 7. Data: 2013-08-09 10:41:44
    Od: "Paweł Kajak" <p...@o...pl>

    Witam.

    > I to jest calkiem dobra trasa.
    > Google proponuje z A4 przez Prochowice ... i to tez jest dobry wybor, bo
    > miedzy Legnica a Lubinem droga mierna, a i wpada sie na obwodnice od
    > strony wroclawia.

    A na czym polega mierność drogi między Legnicą a Lubinem?

  • 8. Data: 2013-08-09 10:41:57
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello abs,

    Friday, August 9, 2013, 8:35:44 AM, you wrote:

    [...]

    > Ok, dzieki. Jednak autostrade z pewnych wzgledow i tam musze sobie darowac,
    > bedzie wiec jakos tak http://tiny.pl/hb2dg Mam nadzieje, ze Wroclaw
    > przejedzie sie w miare bezbolesnie...

    W piątek, przez Wrocław? Żeby "zaoszczędzić" 6.80PLN? Chyba jesteś
    niepoważny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-08-09 10:55:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Paweł,

    Friday, August 9, 2013, 10:41:44 AM, you wrote:

    > A na czym polega miernoœć drogi między Legnicš a Lubinem?

    Jarek jest już tak rozbestwiony autostradami, że byle krajówka go nie
    zadowala.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-08-09 11:25:57
    Od: "abs" <n...@w...pl>

    wiadomości news:3854055309$20130809104158@squadack.com...
    > W piątek, przez Wrocław? Żeby "zaoszczędzić" 6.80PLN? Chyba jesteś
    > niepoważny.

    Coz, po prostu musze. Autostrada z pewnych wzgledow nie moge i juz. Kij z
    szescosiemdziesiat.

    ABS