  • 41. Data: 2013-08-09 18:05:14
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-09, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Piszesz to wiedząc, że nie jest to do zrealizowania.
    > Może wręcz przeciwnie i chcesz państwa policyjnego.

    Przeciez mamy policyjne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2013-08-09 18:33:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-08-09 13:18, Artur Maśląg wrote:

    > Na obecną chwilę to chodzi o to, by spróbować udowodnić, że
    > 'ja' jestem niewinny, ponieważ policja czy inne SM zawsze
    > źle mierzą i w ogóle mają złe intencje. Błędy to się zazwyczaj
    > banalnie wyjaśnia bez miesięcy jęczenia w internecie :>

    Słuchaj - sprawa jest prosta - straż ustawia się tam gdzie najłatwiej
    złowić klienta (gadając bzdety o bezpieczeństwie, szacunku dla prawa itp
    - generalnie lecąc w ch...). Klienta stara się wykiwać staż ( gadając
    bzdety o homologacjach i powtarzając bzdety o szacunku dla prawa itp. -
    generalnie lecąc w ch...). Obok tego są yanosiki, które gadają o tym, że
    robią to dla bezpieczeństwa podczas gdy robią to dla reklam - czyli
    generalnie lecą w ch...

    Reasumując wszyscy powtarza bzdury, lecąc w ch...

    Powstaje pytanie tylko kto zaczął;)

    Shrek.

  • 43. Data: 2013-08-09 19:00:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > W łeb bym sobie z pewnością nie strzelił. ;)
    > Wykroczenie było i z tym nie miałem zamiaru polemizować.

    Czy jestes w stanie odpowiedzieć na moje pytanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 44. Data: 2013-08-09 19:37:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wiem, dość popularne i medialne, ale to zupełnie jak opowieści imć
    > Motylińskiego.

    To jest chyba meritum.
    Uważasz, ze wszelkiej maści radary wystawiane przez SM dbaja o nasze
    bezpieczenstwo a nie o budzety gmin?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 45. Data: 2013-08-09 19:52:27
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Znowu to samo. Dla ciebie są bezsensu, dla innych są z sensem.

    Jasne. Wiadoimo nawet jaki ten sens w tym widzą

  • 46. Data: 2013-08-09 19:53:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Wiele, to znaczy ile?

    > Niezależnie od tego jak dokładne i sprawiedliwe będą, zawsz się będą
    > buntować. Patrz radary ze zdjęciami. Widać na fotce idealnie kto kieruje a
    > na pęczki takich którzy szukają obejścia żeby nie płacić. Taka ludzka
    > natura.

    Gdzie słuszność ?

  • 47. Data: 2013-08-09 19:57:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-09 18:05, AZ pisze:

    > Przeciez mamy policyjne.

    ROTFL
    Nawet się do tego nie zbliżyliśmy :>

  • 48. Data: 2013-08-09 19:58:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl>

    > Pomyłki się zdarzają i nie dziwię się że ktoś się wkurzył -- ale
    > przedstawiona "walka" to generalizowanie i próba udowodnienia że tak jest
    > ZAWSZE.
    >
    > Dlatego m.in. mam rejestrator (dla ułatwienia z GPSem). :P W zeszłym roku
    > mnie na suszarkę przycięli -- zdziwiłem się że tyle jechałem (przecież
    > ruszyłem dopiero co ze świateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
    > zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
    > stopy skaleczyć, że jechałem wolniej.

    I co, jesteś wdzięczny, że Cię złapali ?

    > Obrona siebie to naturalny ludzki odruch. Wychodząc więc z tego założenia
    > dużym dystansem podchodzę do tego co mówią ludzie, bo najczęściej niestety
    > konfabulują, żeby się wybielić.

    A tu ludzie wybielają znaki

  • 49. Data: 2013-08-09 20:13:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-09 18:33, Shrek pisze:

> [...]

    > Klienta stara się wykiwać staż ( gadając
    > bzdety o homologacjach i powtarzając bzdety o szacunku dla prawa itp. -

    To akurat standard, szczególnie w wykonaniu niektórych...

    > Obok tego są yanosiki, które gadają o tym, że
    > robią to dla bezpieczeństwa podczas gdy robią to dla reklam - czyli
    > generalnie lecą w ch...

    Pokazując często bzdury. Jak pisałem wcześniej - robią to ludzie chyba
    tylko po to, by szerzyć apoteozę strachu. Pewnie jest im to
    potrzebne...

    > Reasumując wszyscy powtarza bzdury, lecąc w ch...

    Tak szczerze, to tylko ich niewielka część. No, ale uogólnienia są
    popularne, można nawrzucać bez konsekwencji władzom różnym i jeszcze
    zyskać popularność u pelikanów.

    > Powstaje pytanie tylko kto zaczął;)

    To nie piaskownica - nasz bohater miał okazję wykazać się jakością,
    ale jakoś nie wyszło mu kiedyś z lokalnym komendantem, teraz ma parcie
    na szkło i wychodzi jeszcze zabawniej.

  • 50. Data: 2013-08-09 20:41:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-08-09 14:00, Budzik pisze:

    > Sam dostałem taki przynajmniej jeden (znak terenu zabudowanego, którego nie
    > zauwazyłem byl, jak sie potem okazało po lewej stronie drogi...)

    Cóż, trzeba było nie przyjmować. Znasz wszystkie przepisy? Wysokość
    wszystkich znaków też mierzysz po drodze? :)

    > Ale dostalem tez kilka, które zgodnie z litera prawa byly słuszne.
    > Ale juz ze zdrowym rozsadkiem niekoniecznie.

    A czyim zdrowym rozsądkiem? Twoim? Cóż, definicja może diametralnie
    różna.

    > Np. wylot z miasta i patrol stojący w krzakach 20 metrow przed znakiem
    > konca terenu zabudowanego.

    Tak, patrole się czają po krzakach. Tak, w lesie też. Czają się na
    jelenie, a może jeleni...

    > Oczywiscie. Bardzo czesto.

    Bardzo często co? Jakie by prawo nie było i jakby służby nie działały
    to i tak znajdzie się grupa uciśnionych buntowników. Internet jest
    znany z takich.

    > Pytanie tylko, skoro nie kierujemy sie stricte literą prawa, nie opiniujemy
    > tego prawa i nie stosując zdrowego rozsądku to dlaczego takiej samej miary
    > nie przykładać do straszników miejskich czy do policji?

    Demagogia pełną gębą :) Większość ludzi jednak kieruje się literą
    prawa (stosując przy tym zdrowy rozsądek), opiniuje je pośrednio
    (w końcu sami wybraliśmy naszych przedstawicieli) i jakoś nie ma
    z tym problemów. Policja ich nie rzuca na glebę, SM nie prześladuje,
    mandat może jakiś czasem zarobią za głupotę/błąd - to się czasem
    zdarza.