  • 21. Data: 2013-08-09 12:49:39
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    news:09082013.18418A5C@budzik61.poznan.pl...

    > Daj spokój z takim populizmem.
    > Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.
    > Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntują.

    Ludzie się butnowali, buntują i bedą buntować. Z tym, ze w dzisiejszych czasach
    łatwiej się jest zebrać.

    Ktoś kiedyś wpadl na pomysł, że i gwałciciel ma prawo do obrony. Nie rozumiem więc
    dlaczego kierowcy nie mieli by mieć takiej możliwości. Tyle, że wychodzi na to, że
    gwałciciel ma większe prawa niż kierowca. Pan policjant zezna, że to tego kierowce
    mierzył, zmierzyl i ukarał choć na pewno takich pomiarów i wypisanych mandatów mial
    tysiące i na pewno nie pamięta już jak wyglądał kierowca i samochód. A gwałciciel
    oprócz samej poszlaki, że wydaje się, że to on musi mieć przedstawiony dość mocny
    dowód a nie jak coś takiego:

    Matka Robusia: Chodź Robuś...
    Matka Robusia (do Hochwandera): Panie reżyserze kochany ! Ja, ja pana to widziałam we
    wszystkich filmach. I w polskich, i w zagranicznych i amerykańskich, ale żeby tego
    łobuza, to żeby mu nie dać ani grosza, albo lepiej żeby mnie wszystko wysłać, bo on
    to do mojej siostry, do tej suki uciekł, a przecież to jest jego dziecko. W sądzie
    był. Mówi, że w więzieniu siedział, a przecież, dwa razy w więzieniu jak byłam u
    niego, no to czyje to może być dziecko jak nie jego. Tego łobuza ! Robuś, zaświadcz,
    żeby nie była nasza krzywda, no powiedz, no powiedz kto to jest, kto to jest, no ?
    Robuś: Tatuś.
    Matka Robusia: Tatuś, tata !-

    Miś: scen Bareja, Tym.

    J.

  • 22. Data: 2013-08-09 12:51:01
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Biedni, uciśnieni, walczący o wolność i demokrację. Szkoda tylko, że
    > nie chce im się przepisów przestrzegać, a jak zrobi to ktoś inny, to
    > zaraz są święci :>

    Ale chodzi o to by ukarany zostal winny a nie ten co akurat byl obok.

    J.

  • 23. Data: 2013-08-09 12:55:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2013 10:00:37 +0000 (UTC), Budzik

    > Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.

    Wiele, to znaczy ile?

    > Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntują.

    Niezależnie od tego jak dokładne i sprawiedliwe będą, zawsz się będą
    buntować. Patrz radary ze zdjęciami. Widać na fotce idealnie kto kieruje a
    na pęczki takich którzy szukają obejścia żeby nie płacić. Taka ludzka
    natura.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2013-08-09 13:00:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Aug 2013 09:47:44 +0000 (UTC), masti

    > a co ja jestem Rycerz Równowagi?

    Dobrze jest trzymać pion, bo odchylanie się
    ciągle w jedną stronę źle działa na głowę. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2013-08-09 13:06:49
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 12:15:29 UTC+2 użytkownik charwel(Oo)==::: napisał:

    > Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie na radarze
    >
    > znacząco odbiegało od tego, które miał na prędkościomierzu. Też bym się
    >
    > wkurzył.

    Ale miał w chwili kiedy go zmierzyli, czy kiedy już zobaczył
    suszarkę i odruchowo zdjął nogę z gazu, albo wręcz zaczął hamować.
    Ja obstawiam, że to drugie.

    Owszem, zdarzają się błędy (np. stary Jelcz pędzący 130km/h), ale
    większość spornych przypadków to efekt reakcji obronnej kierowcy,
    który nie potrafi wziąć na klatę konsekwencji swoich czynów.

    Pozdrawiam
    MK

  • 26. Data: 2013-08-09 13:18:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-09 12:51, Jan Koval pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale chodzi o to by ukarany zostal winny a nie ten co akurat byl obok.

    Na obecną chwilę to chodzi o to, by spróbować udowodnić, że
    'ja' jestem niewinny, ponieważ policja czy inne SM zawsze
    źle mierzą i w ogóle mają złe intencje. Błędy to się zazwyczaj
    banalnie wyjaśnia bez miesięcy jęczenia w internecie :>

  • 27. Data: 2013-08-09 13:43:44
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    >większość spornych przypadków to efekt reakcji obronnej kierowcy,
    >który nie potrafi wziąć na klatę konsekwencji swoich czynów.

    Jeżeli jest pojedynczy pojazd to nie ma za bardzo co kombinować, że to nie ja.
    Ale jeśli jest kilka pojazdów to tak naprawde nie wiesz w kogo celować policjant.
    Ja bym chciał mieć dowód w postaci zdjęcia (niekoniecznie na papierze ale może być
    tylko do wglądu)
    z prędkością i zaznaczony cel.

    Mnie się jeszcze nie zdarzyło by prędkość na liczniku znacząco rózniła się od tego co
    pokazał policjant. Ale róznie bywa.

    J.

  • 28. Data: 2013-08-09 14:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To nie populizm, to prawda.

    > O mandatach niesłusznych to ja tylko ciągle czytam, natomiast tak
    > naprawdę to są próby wykręcenia się od faktycznej odpowiedzialności,
    > poprzez wyszukiwanie haków.

    Sam dostałem taki przynajmniej jeden (znak terenu zabudowanego, którego nie
    zauwazyłem byl, jak sie potem okazało po lewej stronie drogi...)

    Ale dostalem tez kilka, które zgodnie z litera prawa byly słuszne.
    Ale juz ze zdrowym rozsadkiem niekoniecznie.
    Np. wylot z miasta i patrol stojący w krzakach 20 metrow przed znakiem
    konca terenu zabudowanego.

    > Biedni, uciśnieni, walczący o wolność i demokrację. Szkoda tylko, że
    > nie chce im się przepisów przestrzegać, a jak zrobi to ktoś inny, to
    > zaraz są święci :>

    Oczywiscie. Bardzo czesto.
    Pytanie tylko, skoro nie kierujemy sie stricte literą prawa, nie opiniujemy
    tego prawa i nie stosując zdrowego rozsądku to dlaczego takiej samej miary
    nie przykładać do straszników miejskich czy do policji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ...i to by było na tyle

  • 29. Data: 2013-08-09 14:00:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@n...op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dlatego m.in. mam rejestrator (dla ułatwienia z GPSem). :P W zeszłym roku
    > mnie na suszarkę przycięli -- zdziwiłem się że tyle jechałem (przecież
    > ruszyłem dopiero co ze świateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
    > zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
    > stopy skaleczyć, że jechałem wolniej.

    A co bys zrobił jakby w domu okazało sie, ze jednak sie pomylili?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 30. Data: 2013-08-09 14:03:28
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu piątek, 9 sierpnia 2013 13:43:44 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:

    > Jeżeli jest pojedynczy pojazd to nie ma za bardzo co kombinować, że to nie ja.
    >
    > Ale jeśli jest kilka pojazdów to tak naprawde nie wiesz w kogo celować policjant.

    Jeżeli jedzie kilka aut, to zwykle wszystkie przekraczają dozwoloną
    prędkość, a policjant zwykle zatrzymuje jedno, góra dwa. Ktoś ma
    szczęście, a ktoś pecha. Uważasz, że w takiej sytuacji nie powinni
    zatrzymywać nikogo? Wtedy "Kupą mości panowie, kupy nikt nie ruszy" ;)

    > Mnie się jeszcze nie zdarzyło by prędkość na liczniku znacząco rózniła się od tego
    co pokazał policjant. Ale róznie bywa.

    Mnie też. I osobiście nie znam nikogo, kto by się na taki przypadek skarżył.

    Pozdrawiam
    MK