    From: "Jan Koval" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Date: Fri, 9 Aug 2013 12:49:39 +0200

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    news:09082013.18418A5C@budzik61.poznan.pl...

    > Daj spokój z takim populizmem.
    > Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.
    > Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntują.

    Ludzie się butnowali, buntują i bedą buntować. Z tym, ze w dzisiejszych czasach
    łatwiej się jest zebrać.

    Ktoś kiedyś wpadl na pomysł, że i gwałciciel ma prawo do obrony. Nie rozumiem więc
    dlaczego kierowcy nie mieli by mieć takiej możliwości. Tyle, że wychodzi na to, że
    gwałciciel ma większe prawa niż kierowca. Pan policjant zezna, że to tego kierowce
    mierzył, zmierzyl i ukarał choć na pewno takich pomiarów i wypisanych mandatów mial
    tysiące i na pewno nie pamięta już jak wyglądał kierowca i samochód. A gwałciciel
    oprócz samej poszlaki, że wydaje się, że to on musi mieć przedstawiony dość mocny
    dowód a nie jak coś takiego:

    Matka Robusia: Chodź Robuś...
    Matka Robusia (do Hochwandera): Panie reżyserze kochany ! Ja, ja pana to widziałam we
    wszystkich filmach. I w polskich, i w zagranicznych i amerykańskich, ale żeby tego
    łobuza, to żeby mu nie dać ani grosza, albo lepiej żeby mnie wszystko wysłać, bo on
    to do mojej siostry, do tej suki uciekł, a przecież to jest jego dziecko. W sądzie
    był. Mówi, że w więzieniu siedział, a przecież, dwa razy w więzieniu jak byłam u
    niego, no to czyje to może być dziecko jak nie jego. Tego łobuza ! Robuś, zaświadcz,
    żeby nie była nasza krzywda, no powiedz, no powiedz kto to jest, kto to jest, no ?
    Robuś: Tatuś.
    Matka Robusia: Tatuś, tata !-

    Miś: scen Bareja, Tym.

    J.