    Date: Mon, 12 Aug 2013 17:30:56 +0200
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    <ku06lc$8nb$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <1t4mnj67nauma$.dlg@myjk.org> <0...@b...poznan.pl>
    <ku2gnk$prc$1@node1.news.atman.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <520529e9$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <520544c9$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <52068463$0$1250$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@b...poznan.pl> <kuaac6$g1a$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@b...poznan.pl>
    <5208f2d5$0$1460$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2013-08-12 16:36, z pisze:

    > Nie zapominaj o nagrywaniu rozmowy z "wadzą" :-)

    A po co? Będzie później ścieżkę ze swoim głosem retuszował? :P

    > Nic na to nie poradzę. Organy sobie zapracowały na taką reputację.

    Taaa, jasne, organy. Wiesz, tak się składa, że "oni" są tak samo
    wytworem społeczeństwa jak reszta. "Polscy" kierowcy też sobie
    zapracowali na taką reputację - jak się spotka jeden z takim drugim
    to mamy opowieści z mchu i paproci na grupie, w internecie.

    > Może z tego całego ogólnopolskiego monitoringu-nagrywania wyniknie coś
    > dobrego. Lepiej przeszkoleni, bardziej profesjonalni policjanci czy
    > strażnicy.

    Znowu tunelowe postrzeganie świata - z tego monitoringu itd., to ładnie
    widać, jak ludzie zaczęli dużo bardziej przestrzegać przepisów. Postęp
    w policji, strażach miejskich też jest, są zmiany w prawie, ogranicza
    się samowolę, precyzuje różne kwestie.