    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Date: Fri, 9 Aug 2013 22:35:58 +0000 (UTC)
    <ku06lc$8nb$1@news.task.gda.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <1t4mnj67nauma$.dlg@myjk.org> <0...@b...poznan.pl>
    <ku2gnk$prc$1@node1.news.atman.pl> <ku2hil$6gl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ku2j66$bs$1@node2.news.atman.pl> <ku35k5$j2k$1@node2.news.atman.pl>
    <5205234a$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <52052f61$0$1469$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <520540c7$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No i ogólne są takie, że bezpieczeństwo wzrasta, ruch jest
    > spokojniejszy i w ogóle jest fajniej na polskich drogach.

    I całe szczescie.
    Pytanie ile w tym zasługi fotoradarow a ile wybudowanych nowych dróg.

    > To co wyżej napisałem. Jest bezpieczniej i spokojniej i jaki dym
    > wszędzie, że łowią, filmują i w ogóle. Ja ich spotykam sporadycznie,
    > ale efekty widać :)

    > Narażony to jestem zawsze - robiąc głupoty. Definicja "normalnie" bywa
    > dość myląca - widać to np. po wypowiedziach Cavallino.

    Czyli uważasz, że nie robiąc głupot nie dostaniesz mandatu?

    > No pewnie :>

    Ja juz swój przypadek opisywałem, weic nie bede sie powtarzał.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie