  • Data: 2013-08-10 21:35:24
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Taaaa, dziwnym trafem spora grupa ludzi nie widzi tego co widoczne,
    > a Ty twierdzisz, że na 100% nie wyło tego co niby nie widziałeś.

    O matko.
    Nie rozumiesz, ze znak stał po lewej stronie?

    > To Twoja wersja wydarzeń.

    No a na czym chcesz sie opierać?
    Na Twojej wersji wydarzęn?

    > Grzybiarki były?

    hahaha :)
    Było to samo. Znak po lewej stronie i patrol sprawdzający predkosc...

    > Naprawdę? Chyba jednak nie wiesz o czym pisałem i tylko to
    > potwierdzasz.

    Stosując podoby poziom argumentacji: CHYBA TY!

    > Znaczy co chciałeś napisać?

    Chciałem napisac, ze znak był źle postawiony co policji nie przeszkadzało w
    karaniu kierowców.
    A zgłoszenie braku znaku nic nie pomogło. Znaku nie postawiono, kontrole
    kontynuowano.

    > Hmm, na obecną chwilę można stwierdzić, że nie jechałeś zgodnie z
    > przepisami i dostałeś mandat.

    No właśnie.
    to jak mam jechać w miejscu gdzie nie ma znaku terenu zabudowanego?

    > Jak pisałem - "Twój". Reszta jak wyżej.

    > Trochę może przejechałeś, może dawał radę. Jednak nie wynika z tego,
    > że nagle może stać się wykładnikiem "zdrowego rozsądku" oraz opowieści
    > zgodnych ze stanem faktycznym.

    Z całym szacunkiem - nie chcesz, nie dyskutuj.
    Ale kłamstwo zarzucaj zonce przy niedzielnym obiedzie.

    > A co daje kontrola w środku takiego terenu?

    ROTFL
    No w srodku to ma byc nizsza predkosc bo jest ruch pieszych, poprzeczny
    itd. Słowem teren zabudowany.

    > Masz się stosować do
    > znaków i tyle. Przyśpieszysz sobie po odwołaniu ograniczenia.
    > Robisz to wcześniej - Twój wybór, Twoje ryzyko.

    Potwierdzasz tylko, ze nie chodzi o bezpieczenstwo a tylko o bezmyslnośc.
    Innymi słowy - jak wszyscy kierowcy zaczną jezdzic w 100% zgodnie zp
    rzepsiami to kierowcy zaczna byc karani za kazde, minimalne najechanie na
    linie ciągłą. W koncu dlaczego nie - linii ciągłej przejezdzac nie wolno,
    chocby na 5 cm. A ze to bez sensu? Kogo to interesuje...

    > To Emil z nimi walczy i jak pisałem, w zakresie łamania prawa przez SM
    > jak najbardziej się z nim zgadzam. Jednak to w sumie mały pikuś i
    > tyle. SM świetnie sobie radzi i rzadko kiedy taki 'Emil' może się do
    > nich przyczepić (ze stosownym uzasadnieniem).

    Chcesz powiedziec, ze SM nie walczy z Emilem?

    > Tym bardziej. Ręczniakami nie trzepią na 10km/h więcej.

    Oczywiscie. Jechałem 25 wiecej. Tylko o czym to świadczy?
    Bali sie ze znak rozjade?

    > Jak widać Twój "zdrowy rozsądek" źle ci podpowiada. Przyśpiesza się
    > za znakiem, a nie przed. Jeżeli robisz to przed, to Twój wolny wybór.

    To co piszesz to jest zgodne z prawem ale nie koniecznie zgodne ze zdrowym
    rozsadkiem.

    > Tak, jemu wolno.

    A z czego to wynika?

    > No :)

    Tak?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz