  • Data: 2013-08-10 20:28:10
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-10 00:35, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:
    (...)

    > I całe szczescie.
    > Pytanie ile w tym zasługi fotoradarow a ile wybudowanych nowych dróg.

    Jak pisałem - świat nie jest binarny. FR i nowe drogi mają na to wpływ,
    ale to fragment całości.

    > Czyli uważasz, że nie robiąc głupot nie dostaniesz mandatu?

    To zależy od definicji "normalności". Generalnie tak - jak człowiek
    jeździ naprawdę normalnie i zgodnie z przepisami (z jakimś tam
    marginesem tolerancji) to może być spokojny. Zawsze można zarobić coś
    ekstra za fantazję, parkowanie itd. No, ale to jednostkowe przypadki.

    > Ja juz swój przypadek opisywałem, weic nie bede sie powtarzał.

    Opisałeś - ciężko stwierdzić czy sytuacja wyglądała tak jak to opisałeś.
    Nawet nie masz żadnych dowodów na to, poza własnym domniemaniem...