  • Data: 2013-08-09 12:41:20
    Temat: Re: Polecam Fakty TVN dziś o 19:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 09 Aug 2013 12:15:29 +0200, charwel(Oo)==:::

    > Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie
    > na radarze znacząco odbiegało od tego, które miał na
    > prędkościomierzu. Też bym się wkurzył.

    Pomyłki się zdarzają i nie dziwię się że ktoś się wkurzył -- ale
    przedstawiona "walka" to generalizowanie i próba udowodnienia że tak jest
    ZAWSZE.

    Dlatego m.in. mam rejestrator (dla ułatwienia z GPSem). :P W zeszłym roku
    mnie na suszarkę przycięli -- zdziwiłem się że tyle jechałem (przecież
    ruszyłem dopiero co ze świateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
    zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
    stopy skaleczyć, że jechałem wolniej.

    Obrona siebie to naturalny ludzki odruch. Wychodząc więc z tego założenia z
    dużym dystansem podchodzę do tego co mówią ludzie, bo najczęściej niestety
    konfabulują, żeby się wybielić.

    --
    Pozdor Myjk