  • 1. Data: 2010-07-15 16:23:11
    Temat: [PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w regulaminie
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Pole
    c-znajomemu/index.html
    Wczytuję się w tamtejszy regulamin:
    http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Pro
    gramu_Polex_Play_Znajomemu.pdf
    i niejasne jest to:
    "Warunki otrzymania Bonusu dla Osoby Polecającej
    15. W przypadku osób będących Użytkownikami ofert na kartę należy
    spełnić następujące warunki:
    a. Korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej
    5 dni od Aktywacji;
    b. dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu
    ostatnich 30 dni;"

    A więc czy to znaczy, że aby być OSOBĄ POLECAJĄCĄ to trzeba PRZED
    poleceniem mieć doładowane na kwotę minimum na 30 zł - ALE TAKŻE POTEM
    - po poleceniu - jeszcze RÓWNIEŻ doładować na 30zł (aby otrzymać
    bonus)?
    Czy też ów punkt "b." odnosi się właśnie do TEGO doładowania "PO"? Bo
    potem już nigdzie indziej w tym regulaminie nic nie ma o tym
    doładowaniu 'po'...

    Trochę to wszystko niejsne a jest mowa, że mozna "polecić" daną osobe
    tylko RAZ - więc nie chcę po prostu wypróbować gdyż boję się, że
    "spalę" możliwość...

    Prosze bardzo o pomoc.
    Dziękuję.

  • 2. Data: 2010-07-15 19:46:01
    Temat: Re: [PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-8859-2?B?ZWd1bGFtaW5pZQ==?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Xian Mi Mao wrote:
> [...]
    > poleceniem mieć doładowane na kwotę minimum na 30 zł - ALE TAKŻE POTEM
    > - po poleceniu - jeszcze RÓWNIEŻ doładować na 30zł (aby otrzymać

    Gdzie tam masz PO, bo ja jestem ślepy chyba.

    > Czy też ów punkt "b." odnosi się właśnie do TEGO doładowania "PO"? Bo
    > potem już nigdzie indziej w tym regulaminie nic nie ma o tym
    > doładowaniu 'po'...

    Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz
    X-30 dni musi wystapić zjawisko doładowań na łączną kwotę 30 PLN.

    > Trochę to wszystko niejsne a jest mowa, że mozna "polecić" daną osobe
    > tylko RAZ - więc nie chcę po prostu wypróbować gdyż boję się, że
    > "spalę" możliwość...

    Wyjaśnij co tu widzisz niejasnego.

    Jakub

  • 3. Data: 2010-07-15 21:32:19
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    >         Gdzie tam masz PO, bo ja jestem ślepy chyba.

    To przeczytaj TO:

    http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Pole
    c-znajomemu/index.html

    "Jak polecić znajomego?
    1. Jeśli wolisz to zrobić przez telefon, wykorzystaj krótki kod:
    * Wyślij i zatwierdź kod *111*69*1*48numer osoby, której poleciłeś
    Play # (...)
    * Jeśli masz ofertę na kartę wystarczy tylko doładować konto kwotą
    minimum 30 zł (...)
    * Gdy Twój znajomy potwierdzi polecenie i doładuje swoje konto,
    oboje dostaniecie od nas bonusy!"

    Jakoś to sugeruje, że NAJPIERW trzeba polecić nr polecanego a dopiero
    POTEM doładować.

    >         Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz
    > X-30 dni musi wystapić zjawisko doładowań na łączną kwotę 30 PLN.

    Tak to chyba wygląda, w REGULAMINIE - ale czytając tekst opisu na
    portalu jest się przekonanym, że raczej X+30 dni...

    Pozostaje tylko mieć nadzieję, że to NIE CELOWE zamieszanie - aby
    wyłudzić kasę... Ludzie doładują 2x30zł których nie potrzebują a i tak
    guzik dostaną "bo nie przeczytali DOKŁADNIE regulaminu"

  • 4. Data: 2010-07-15 22:28:22
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:
    >         Wyjaśnij co tu widzisz niejasnego.

    No więc jako osoba polecająca właśnie wpisałem *111*69*1*numer osoby#

    Otrzymałem BŁĄD: "Twoje konto jest nieaktywne na połączenia
    wychodzące"

    A przecież to BZDURA bo 5 minut przedtem doładowałem za 5 zł kodem ze
    sklepu spożywczego...

    JAJA sobie robią?

  • 5. Data: 2010-07-16 08:37:14
    Temat: Re: "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?B?NTktMj9CP1pXZDFiR0Z0YVc1cFpRPT0/PQ==?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Xian Mi Mao wrote:
    > Otrzymałem BŁĄD: "Twoje konto jest nieaktywne na połączenia
    > wychodzące"
    > A przecież to BZDURA bo 5 minut przedtem doładowałem za 5 zł kodem ze
    > sklepu spożywczego...

    Może nie lubią się z branżą spożywczą?

    > JAJA sobie robią?

    Daj im z godzinkę na przetworzenie doładowania.

    Jakub

  • 6. Data: 2010-07-16 10:49:34
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 16, 10:37 am, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    >         Może nie lubią się z branżą spożywczą?

    >         Daj im z godzinkę na przetworzenie doładowania.

    Ale konto JUŻ BYŁO uzupełnione/doładowane!

    CZY MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ CHRONOLOGICZNIE KROK PO KROKU JAK ZREALIZOWAĆ
    TĘ PROMOCJĘ???????!!!!!!!!!!!

    Będę wdzięczny. Pozdrowienia ekipie z Play!

    P.S. Jestem wyrozumiały, każdemu mogą zdarzyć się drobne wpadki ;) ale
    już proszę coś zrobić z zasygnalizowanymi powyżej błędami i/lub
    chociaż TU wyjaśnić co niejasne. Bardzo dziękuję!

  • 7. Data: 2010-07-16 14:35:09
    Temat: Re: "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?B?PT9JU08tODg1OS0yP0I/TlRrdE1qOUNQMXBYWkRGaVIwWjBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0=?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Xian Mi Mao wrote:
    > CZY MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ CHRONOLOGICZNIE KROK PO KROKU JAK ZREALIZOWAĆ
    > TĘ PROMOCJĘ???????!!!!!!!!!!!

    1. *500 czy jakoś tak
    2. Mail do nich lbu do rzecznika (ale od niego trzeba czekać na
    odpowiedź, to normalne).

    > Będę wdzięczny. Pozdrowienia ekipie z Play!

    Eeee tam, fajnie z obcymi ludźmi pogadać na ty.

    > P.S. Jestem wyrozumiały, każdemu mogą zdarzyć się drobne wpadki ;) ale
    > już proszę coś zrobić z zasygnalizowanymi powyżej błędami i/lub
    > chociaż TU wyjaśnić co niejasne. Bardzo dziękuję!

    To nie jest pan stasio zza roku z warsztatem komókowym, tu są procedury
    :) gówniane, ale jednak :)

    Jakub

  • 8. Data: 2010-07-16 15:27:15
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 16, 4:35 pm, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:
    >         To nie jest pan stasio zza roku z warsztatem komókowym, tu są procedury
    > :) gówniane, ale jednak :)

    A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to?

  • 9. Data: 2010-07-16 16:36:51
    Temat: Re: "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO=2D8859=2D2=3FB=3FPT9JU08tODg1OS0yP0I=2FTlRrdE1qOUNQMXBYWkRGaVIwW?==?ISO-8859-2?Q?jBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0=3D=3F=3D?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Xian Mi Mao wrote:
    > A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to?

    1. No przecież widać, że obcinają koszty wszystkiego - jakość infolinii
    od razu cierpi na tym.
    2. Przecież są tańsi :)

    Jakub

    PS: nie wiem o co ci chodziło, więc wybrałem sobie dwa znaczenia :)

  • 10. Data: 2010-07-17 13:24:32
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jul 16, 6:36 pm, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

    >         1. No przecież widać, że obcinają koszty wszystkiego - jakość infolinii
    > od razu cierpi na tym.
    >         2. Przecież są tańsi :)

    Przecież najbradziej obniżą koszty jeśli ZWIĘKSZĄ ILOŚĆ produkcji
    (czyli kliento-minut rozmów), co nie?