  • Data: 2017-01-10 11:07:20
    Temat: Re: Poleasingowiec - krystalizacja
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 stycznia 2017 16:53:17 UTC+1 użytkownik Jacek Maciejewski
    napisał:

    > Hmm, idź na całość i zainstaluj sobie dwa systemy. Windowsa wg. życzenia
    > (znam wielu którzy są wierni XP :). Jeśli kupisz komp z 7-ką to zostaw
    > albo zaktualizuj do 10. A na deser na drugiej partycji zainstaluj sobie
    > Minta 18.1 z Cinnamonem. Co ci nie pójdzie pod windowsem, pójdzie pod
    > linuksem i na odwrót. A co się okaże lepsze dla ciebie to sama
    > wypraktykujesz.

    Lub doinstalować sobie wirtualke i w niej puscic linuxa.

    Albo odwrotnie.
    U siebie mam ubuntu z linuxowym steamem plus wirtualki z xp i siodemka.
    W nich tez steam i virtualizacja z vt-d. Winda widzi karte graficzna natywnie.
    Sporo gier działa w takiej konfiguracji i to z predkosciami calkiem fajnymi. Da sie
    grać.

    Ale nie wszystkie sobie dają radę.
    Tak czy siak IMHO warto spróbować.