  • 11. Data: 2011-01-16 21:24:40
    Temat: Re: Poleasingowe z Włoch itd
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-16 20:35, neoniusz pisze:

    > Fakt. W takim np. Neapolu nie ma szans na znalezienie auta bez obicia
    > albo porysowania.
    Włosi po prostu nie przywiązują do takich rzeczy wagi. Mają to w dupie
    i pewnie nie chorują na nadciśnienie, nie mają tylu zawałów serca
    oraz udarów mózgu.

    U nas jak ktoś wózkiem z supermarketu porysuje drzwi w naszej
    rodzinnej 'limuzynie', to od razu każdy prawdziwy Polak pieniacz
    dzwoni po policje i domaga się najwyższego mandatu, punktów oraz
    naprawy szkody. I dlatego ja unikam takich miejsc.

    Co kraj to obyczaj. Ale auto z Włoch to tak trochę synonim auta
    poobijanego z cofniętym licznikiem i po dzwonie.

  • 12. Data: 2011-01-16 21:36:44
    Temat: Re: Poleasingowe z W?och itd
    Od: "aro333" <a...@w...pl>

    Hmmm w tych latach to auto powinno być raczej bardzo porządne. Choc jak sam
    pewnie czytałeś, auta z Włoch są nie tyle może złe techniczne, co mocno
    zniszczone. Jednak przy 4 letnim może nie będzie padaki. Jednak uważaj. Ja
    wolałbym, ba pewnie i tak bym zrobił, doplacić importerowi i zakupić go na
    blachach już krajowych.Spora część papierów ci oblatuje. Jeżeli juz się
    zdecydujesz, duś komisanta aby doprowadził temat do naszych blach czyli
    kupujesz auto z polskim dowodem .Faktr, może być tzw miękki dowód, bo auto
    bedzie sprawdzane. Trudno mi powiedzieć ile to trwa ale pewnie z miesiąc.
    Grunt to się nie napalac.
    Stoję przed podobnym tematem , zakupu Corolli , choć ciut starszej o 3 lata.
    Ja na starcie wykluczam auta sciagane, ale to mój wybór.

  • 13. Data: 2011-01-16 21:44:09
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Szczecin
    a to nie
    jeden taki munio wlasnie specjalizujacy sie w imporcie z wloch mnie
    przekrecil troche na moim punciaku
    generalnie rada: kwota na umowie/fakturze ma sie zgadzac z tym co w
    rzeczywistosci. w umowie zawrzyj komplet wyposazenia. SPRAWDZ kazdy element
    (klime, hamulce, istnienie abs jesli ma byc...tak... ja nie mam choc mialem
    miec, miernik lakieru!

  • 14. Data: 2011-01-16 21:49:02
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:44, Michał Gut pisze:
> [...]
    > rzeczywistosci. w umowie zawrzyj komplet wyposazenia. SPRAWDZ kazdy
    > element (klime, hamulce, istnienie abs jesli ma byc...tak... ja nie mam

    Pojedziemy do ASO, tam chyba wszystko przebadają :-) miernik grubości
    idzie do mnie z allegro :-)

  • 15. Data: 2011-01-16 22:01:39
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Pojedziemy do ASO, tam chyba wszystko przebadają :-) miernik grubości
    > idzie do mnie z allegro :-)

    powodzenia

    ....sprawdz dach miernikiem:)

  • 16. Data: 2011-01-16 22:06:06
    Od: AL <a...@s...tam>

    Marynarz pisze:
    > Użytkownik "MS" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z własnego doświadczenia wiem że na zachodzie (tej bogatej) Europy dla
    > normalnego człowieka nabycie samochodu to taki wyczyn jak w Polsce nabycie
    > roweru. Teraz pytanie jak bardzo dbasz o rower - ile razu smarujesz łańcuch
    > czy go pastujesz ??

    pastowac to moze przesada, ale dbac o jego stan to juz nie (wlacznie z
    wyczyszczeniem z blota :). A lancuch smaruje pare razy na sezon - lub
    jak zaczyna 'sie odzywac'.

    > Jeździ się jeździ aż się coś nie zaczyna uwalać, wtedy
    > samochód przestaje przechodzić przglądy i się go spycha, tak jest cała
    > prawda.

    nieprawda - no chyba, ze spotkales osoby nadzwyczaj niechlujne
    (mowie to patrzac na to co robi rodzina/znajomi w Niemczech)

    to zalezy na kogo trafi

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 17. Data: 2011-01-16 22:09:46
    Od: MS <h...@w...pl>

    W dniu 2011-01-16 22:01, Michał Gut pisze:

    > powodzenia
    >
    > ....sprawdz dach miernikiem:)

    a jakie są grubości fabryczne ?? jak dawałem auto do oceny AC po wykupie
    polisy to facet mówił że np na słupkach, dachu mogą być różne grubości
    względem błotników np. Mowa o VW Golf 4

  • 18. Data: 2011-01-16 22:35:03
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > a jakie są grubości fabryczne ?? jak dawałem auto do oceny AC po wykupie
    > polisy to facet mówił że np na słupkach, dachu mogą być różne grubości
    > względem błotników np. Mowa o VW Golf 4
    przy przedostatnim dzwonie jak mierzyl mi lakier to mialem
    100-150mikrometrow na wiekszosci elementow (widac co bylo malowane co nie) a
    na dachu ok 300
    az sprawdzal kilka razy bo nie wierzyl

  • 19. Data: 2011-01-17 08:50:07
    Od: "gri" <s...@a...er>

    > Wiem że warto dopłacić, w tym wypadku jestem elastyczny gdyby tylko takie
    > auto się znalazło. Żaden rodak nie sprzedaje 3 - 4 letniej Vectry kupionej
    > i serwisowanej w ASO przynajmniej w moim rejonie -

    No popatrz:-)
    Jak sądzisz dlaczego ktoś sprzedaje auto na gwarancji obcemu, a nie w
    rodzinie czy wśród znajomych?
    Bo to mniejszy lub większy złom, którego chce się pozbyć.
    Czego możesz się więc spodziewać po super ofertach z zachodu ?

    Wkręć się w ogłoszenia komorników. Czasami komuś zabierają auto w dobrym
    stanie i sprzedają szybko za bezcen, bo taka ich rola.

  • 20. Data: 2011-01-17 09:56:39
    Od: PJ <p...@g...com>

    zerknij tu, ze Szczecina rzut beretem :-)
    http://tnij.org/opel_hh

    P.