  • 61. Data: 2014-08-07 14:38:10
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53e0dda3$0$2145$6...@n...neostrada.pl

    > Nie jest to prawdą. Kupiłem przetwornicę
    > w ,,punkcie'' -- była to strata pieniędzy.
    > Zaś serwis via kurier w wypadku Acera
    > i Fujitsu-Siemensa sprawił się lepiej
    > niż doskonale i doskonale.
    >
    > Wszystko zależy nie od sposobu zgłaszania czy
    > transportowania, ale od chęci/woli serwisu czy gwaranta.

    Zgadza się wszystko zależy od czegoś. Moje dotychczasowe przypadki to
    zero problemów z egzekwowaniem warunków gwarancji po przez punkt zakupu,
    a sporo rzeczonych problemów via serwis za pomocą kuriera.

    > Budzik pisze o praniu pyska...
    > Ale jak dać po pysku kobiecie w NFS, mając uszkodzony kręgosłup?
    > Można co najwyżej poprosić, aby jedna z nich dała w pysk innej,
    > ale jak znam życie -- sprawa oprze się o pisemne zgłoszenie ;)
    > rozpatrywane latami... ;)
    >

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > mamy
    > byłem juz

    Pan Budzik to powinien się wreszcie obudzić, bo jak na teraz to on żyje
    jakimś własnym życiem które niewiele ma wspólnego z otaczająca nas
    rzeczywistością. Jednym słowem - pieprzy jak mały kazio.

    > -=-
    >
    > Z przetwornicami było tak:
    >
    > Makro -- zwrot pieniędzy
    > ,,punkt'' -- moja strata
    > hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
    > (skoro każda przetwornica pada) i nie
    > zgłaszałem problemu
    > Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo
    >
    > Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
    > mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
    > niż dawały te przetwornice...

    To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to
    nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...

  • 62. Data: 2014-08-07 14:40:13
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-05 15:58, Chris pisze:
    > Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz
    >
    > Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się
    > wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.
    >
    > Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

    A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość
    różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem...
    Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy
    byli obiektem żartów.

    > Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja
    > tak nie chcę :)

    Myślałem o sytuacji - 2-3 dni i serwis informuje że nie jest w stanie
    naprawić i proponuje kasę, albo wymianę sprzętu na inny. ;-)

    > Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

    To skąd te standardowe przebicia TV naziemnej na ekranie? Czym jak nie
    ceną on zasłużył na miano dobrego, skoro taka wada go dyskwalifikuje w
    porównaniu do telewizorów innych producentów?

    > Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość
    > ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy
    > kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...

    Też mam zastrzeżenia do polityki jaką prowadzi firma Sharp. Telewizor,
    na tle konkurencji kosztował krocie, ale producent poskąpił w dołożeniu
    zwykłego odtwarzacza video. Do telewizora dołożył przeglądarkę filmów i
    fotek, ale nie do odtwarzania filmów...

  • 63. Data: 2014-08-08 17:50:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53e3732b$0$2165$6...@n...neostrada.pl

    > To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to nie znaczy
    że owemu "punktowi" należy si e za to minus...

    W sklepie internetowym nie zgłaszałem -- nadal w nim kupuję.

    W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
    Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem
    z licznymi ,,punktami''.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2014-08-08 19:41:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53e373a8$0$2370$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież
    jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo

    Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 65. Data: 2014-08-09 13:25:15
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2014-08-01 09:17, Chris pisze:

> [...]

    hmm... mój Sony też tak miał...

  • 66. Data: 2014-08-09 14:15:38
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    >
    > W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
    > Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem

    Bo i nie ma sensu zgłaszać reklamację w sklepie internetowym, i tak
    wszystko odbędzie się korespondencyjnie.

    No skoro sprzedawca zakończył działalność to istotnie pozostaje tylko
    serwis producenta i kurier.

  • 67. Data: 2014-08-09 14:15:44
    Od: Trybun <I...@j...com>

    > "Trybun" 53e373a8$0$2370$6...@n...neostrada.pl

    > Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.

    Akurat nie wiązałbym ściśle powiązań - dobry= obowiązkowo wysoka cena..

  • 68. Data: 2014-08-09 14:25:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message
> [...]
    > A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież jeszcze
    > stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy byli obiektem

    Śmiali się głównie Ci, co nie zauważali że Samsung/Samtron od dawna
    było inna, bardziej niezawodną marką z tych koreańskich. W porównaniu
    do np. Goldstara różnił się zasadniczo. Sam używałem monitora kolor
    marki Samtron (tak, już wtedy Samsung lubiał kopiować, tu np. Trynitron)
    jeszcze w latach 80/90. Pamiętam do dziś tą okrągłą bańkę monitora 14" :-)
    Nie chciał się popsuć przez jakieś 10 lat. Więc nie ma powodu do śmiechu.

  • 69. Data: 2014-08-10 02:00:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PlaMa" 53e60521$0$2244$6...@n...neostrada.pl

    > hmm... mój Sony też tak miał...

    -- jaki system (numer)
    -- ile RAMek
    -- restartował się cały telefon
    -- czy zawieszał się odbiornik GPS

    a najlepiej -- jaki to model Sony.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2014-08-10 02:10:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53e610dd$0$2375$6...@n...neostrada.pl

    Trybun -- w internetowym sklepie nie zgłaszałem, bo nie miałem na to ochoty,
    zaś w sklepie tradycyjnym złożyłem reklamację, która nigdy nie doczekała się
    rozpatrzenia; serwis fabryczny na nic -- przetwornica została w sklepie a ja
    mam papier mówiący o zdaniu ;) przetwornicy.

    W sklepach typu Makro czy Auchan bądź Carrefour i real -- nie ma
    problemów. Z malutkimi sklepami różnie bywa -- zwłaszcza wtedy,
    gdyż żyją z tego, co ukradną.

    Lodówkę rumuńską (Beko CSA 31021) kupiłem w Auchan.
    Lodówka przywieziona i postawiona tam, gdzie chciałem
    kosztowała około 929 plnów.

    Sklepy netowe potrafią doliczyć:

    -- transport
    -- logistykę
    -- wniesienie d mieszkania

    co daje w sumie ,,gratisowo'' od 100 pln do 200 pln.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'