  • 11. Data: 2014-07-30 23:10:22
    Temat: Re: Pole śmierci w Overmaxie!
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30-07-2014 o 15:20, Chris pisze:

    > Co potwierdza regułę że rumunisz kupując sprzęt ...
    > Zamiast raz zapłacić za porządny sprzęt to co chwila marudzisz jakie to
    > złe itd ...

    przeciez to jest debil ktory w usenecie rysuje telefon w ascii...
    marzy, przebiera, zawaraca dupe, a na koniec kupi za 299 w biedronce, a
    na kasie go wyjebia na kupon wakacyjny.

  • 12. Data: 2014-07-31 03:38:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 53d91b60$0$2155$6...@n...neostrada.pl

    > Przywrócenie do ustawień fabrycznych wiele nie kosztuje,

    Czas kosztuje.

    > a będziesz miał pewność, reklamować czy nie.

    Po co mam reklamować coś, co kosztuje 500 pln
    i traci stale na wartości?

    Marty prostokącik ciekawi, ale nie przeszkadza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-07-31 08:18:34
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:

    > Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być
    > sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..

    Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie
    wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu w
    tym czasie :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2014-07-31 14:41:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lrcn3q$1lm$...@n...news.atman.pl

    > Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie wysyłać do
    serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o
    > braku sprzętu w tym czasie :)

    IMO największym kosztem jest brak sprzętu.
    Kto mnie zapewni, że z tabletem za 5kpln nie będzie tego (czy innego) problemu?

    Problem niedoładowywania jest powszechny i dotyka także bardzo drogie sprzęty.

    Obecnie Overmax ładuje do 100% i wytrzymuje kilka razy dłużej niż Monster.

    Jedynym problemem poważnym jest ciemny ekran.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-07-31 15:05:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" lraren$k74$...@n...news.atman.pl

    > Co potwierdza regułę że rumunisz kupując sprzęt ...
    > Zamiast raz zapłacić za porządny sprzęt to co chwila marudzisz jakie to złe itd ...

    Akurat potrzebuję co najmniej 2 sprzętów -- tabletu i telefonu.

    "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki
    > Pentagram 13.000 tel serii monster a wróciło
    > jako nienaprawialnych 150 sztuk. Nie wydaje
    > mi się żeby było to dużo.

    Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
    tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

    Overmax Monster
    16 GB ,,dysk'' 4 GB
    1 GB RAM około 600 MB
    4 rdzenie CPU 2 rdzenie
    chyba 1.5 GHz chyba 1.2 GHz
    2 metry dokładność GPS 5 metrów

    Oba mogą pracować jako telefon komórkowy,
    z tym, że w Overmaxie nie ma przedniego głośnika.
    Oba mają 2 sloty SIM, ale w Overmaxie są one
    takie same, zaś w Monsterze tylko jeden jest
    do 3G. W Overmaxie softem przestawia się 3G.
    (obie karty nie mogą być w 3G w jednej chwili)

    -=-

    Moim zdaniem Overmaxa trudno nazwać słabym od strony parametrów
    i wyposażenia. Monstrualna bateria starcza na 5 godzin pracy z 3G
    i GPSem -- Overmaxa trudno rozładować do końca. Zapewne jest to
    także efektem ciemnego świecenia, ale Monster grzeje się mocno
    także po wyłączeniu ekranu, zaś Overmax jest zimny. Overmax nie
    jest podrapany (mam na myśli ekran) zaś Monster -- jest, choć
    raczej nie szanuje Overmaxa. :)

    Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
    go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

    Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

    -=-

    Życzyłbym sobie:

    -- szybkiego tabletu rozmiaru 12 cali o bardzo jasnym
    ekranie i braku podziału na ,,pamięć wewnętrzną''
    i ,,nośnik USB''

    -- podobnego telefonu wielkości około 6 cali

    To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
    sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

    Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
    32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
    i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 16. Data: 2014-07-31 15:08:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "K" lrbn01$eim$...@p...wsisiz.edu.pl

    > przeciez to jest debil ktory w usenecie rysuje telefon w ascii...
    > marzy, przebiera, zawaraca dupe, a na koniec kupi za 299 w biedronce, a na kasie go
    wyjebia na kupon wakacyjny.

    Parametrem dla mnie ważnym nie jest indeks pln.
    Rozumiem także inne parametry. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2014-07-31 20:13:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:lrddsn$3l7$1@node2.news.atman.pl...

    > Kto mnie zapewni, że z tabletem za 5kpln nie będzie tego (czy innego)
    > problemu?

    Im wyższa cena urządzenia tym przeważnie wyższa dbałość sprzedającego o
    klienta. Oczywiście losowo moze się okazać, że sprzęt za 300 zł będzie
    bardziej bezawaryjny niż ten za 5.000 zł. Czasem warto przekalkulować, czy
    bardziej opłaca się kupić coś za 300 zł i zmieniać co chwilę albo dopłacać
    do remontu, czy za 5.000 zł i mieć przez wiele lat. Ale masz rację, ze to
    jedynie można rozpatrywać w kategoriach prawdopodobieństwa.

    Przykładowo jest kilku producentów odbiorników GPS. I rzuć okiem na
    ALLEGRO. W chwili obecnej na wtórnym rynku można tam kupić odbiorniki firmy
    GARMIN. Działają. Ludzie je wymieniają, bo reprezentują poziom techniki
    sprzed 10 lat, a świat poszedł do przodu w standardach, ale działają.
    Znajdź mi używany odbiornik z tych kupywanych za grosze w Biedronkach.
    Ręcznego eTrex'a używałem przez 10 lat i wymieniłem na nowszy model, bo był
    problem z koniecznoscią posiadania portu COM do wymiany danych oraz
    wgrywania map kawałkami, bo miał pamięć 8 MB. Ale do końca doskonale
    działał. A mnóstwo jest opisów tych MioMio, czy innych tanich odbiorników,
    co to im sie oprogramowanie rozsypuje po kilku miesiącach.

  • 18. Data: 2014-07-31 21:15:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
> [...]
    >techniki sprzed 10 lat, a świat poszedł do przodu w standardach, ale
    >działają. Znajdź mi używany odbiornik z tych kupywanych za grosze w

    Ale to jednak outdoorowy odbiornik, calkiem inna klasa, nie ma z czy
    porownywac.
    Tym niemniej Navie z Biedronki za jakies 200zl uzywalem jeszcze
    niedawno, choc minelo jej jakies 5 lat.
    I pewnie nadal nadaje sie do uzytku, tylko niestety zgubilem lub
    ukradli.

> [...]
    >doskonale działał. A mnóstwo jest opisów tych MioMio, czy innych
    >tanich odbiorników, co to im sie oprogramowanie rozsypuje po kilku

    Mam teraz Larka z tych co to go do neostrady dawali i jakos sie nie
    rozsypal, mimo ... no juz ze dwa lata.
    Za to Navigo kupiona w okolicach 2008, czyli gdzies razem z biedronka,
    za jakies chore pieniadze (700zl),
    w zasadzie nie nadaje sie juz do uzytku.

    J.

  • 19. Data: 2014-07-31 22:28:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-07-31 20:13, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > końca doskonale działał. A mnóstwo jest opisów tych MioMio, czy innych
    > tanich odbiorników, co to im sie oprogramowanie rozsypuje po kilku

    Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl
    to po 5 latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli nadal stosunkowo
    sporo. Lark zas, ktory na dziendobry kosztuje te 200zl po 5 latach
    bedzie wart zapewne dobrze ponizej 100zl, miedzy innymi za firme.
    Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na sprzedaz.

  • 20. Data: 2014-08-01 09:17:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Chris" lraren$k74$...@n...news.atman.pl

    > Akurat potrzebuję co najmniej 2 sprzętów -- tabletu i telefonu.

    A co to ma wspólnego ze rumunisz na sprzęcie bo szkoda ci kasy na coś
    dobrego ?

    > "Chris" l76tks$4nc$...@n...news.atman.pl

    No i ???

    > Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
    > tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

    Był i jest tanim telefonem ...

> [...]
    > także po wyłączeniu ekranu, zaś Overmax jest zimny. Overmax nie
    > jest podrapany (mam na myśli ekran) zaś Monster -- jest, choć

    Kupuj dalej chińczyki to dalej będziesz trollował na forum że nie
    dostałeś zniżki na wakacje ...

    > Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
    > go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

    Jak to tanie chińczyki ...

    > Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

    Jakoś nie widzę tego :)

> [...]
    > ekranie i braku podziału na ,,pamięć wewnętrzną''
    > i ,,nośnik USB''
    >
    > -- podobnego telefonu wielkości około 6 cali

    Poszukaj czegoś firmowego, wybór jest dość spory.

    > To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
    > sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

    Nie kupisz bo nie dają zniżek na wakacje ...

    > Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
    > 32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
    > i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

    Ty chociaż wiesz jacy producenci produkują szybkie podzespoły i dobre ?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl