    Date: Thu, 31 Jul 2014 22:28:49 +0200
    From: atm <...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pole śmierci w Overmaxie!

    On 2014-07-31 20:13, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

    > Im wyższa cena urządzenia tym przeważnie wyższa dbałość sprzedającego o
    > klienta. Oczywiście losowo moze się okazać, że sprzęt za 300 zł będzie
    > bardziej bezawaryjny niż ten za 5.000 zł. Czasem warto przekalkulować,
    > czy bardziej opłaca się kupić coś za 300 zł i zmieniać co chwilę albo
    > dopłacać do remontu, czy za 5.000 zł i mieć przez wiele lat. Ale masz
    > rację, ze to jedynie można rozpatrywać w kategoriach prawdopodobieństwa.
    >
    > Przykładowo jest kilku producentów odbiorników GPS. I rzuć okiem na
> [...]

    Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl
    to po 5 latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli nadal stosunkowo
    sporo. Lark zas, ktory na dziendobry kosztuje te 200zl po 5 latach
    bedzie wart zapewne dobrze ponizej 100zl, miedzy innymi za firme.
    Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na sprzedaz.