eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPolak potrafiRe: Polak potrafi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!border2.nntp.ams1.giganews.com!nntp.gigane
    ws.com!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!feeder.cambriumusenet.nl!
    feed.tweaknews.nl!posting.tweaknews.nl!fx10.ams1.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Polak potrafi
    References: <5a9025c6$0$666$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9025c6$0$666$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <p6prpc$7lj$1@node1.news.atman.pl>
    <y5oa4lo8eamb$.dis9fyudsrmu$.dlg@40tude.net>
    <p6r07f$9t6$1@node1.news.atman.pl> <p6r3m0$iln$1@node2.news.atman.pl>
    <p6ra5k$dto$2@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <WomkC.40000$lK1.28738@fx09.ams1> <p6tlm7$sdc$2@node2.news.atman.pl>
    User-Agent: slrn/1.0.3 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <IkIkC.76095$hF5.54505@fx10.ams1>
    X-Complaints-To: a...@t...nl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Feb 2018 00:15:36 UTC
    Organization: Tweaknews
    Date: Mon, 26 Feb 2018 00:15:36 GMT
    X-Received-Body-CRC: 1638578304
    X-Original-Bytes: 2083
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625537
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-02-25, Shrek <...@w...pl> wrote:
    >> ale całkiem mozliwe, że są odcinki, które w dowolnych (nawet
    >> najlepszych) warunkach, jadąc z maks. dopuszczalną prędkością, się
    >> jednak nie zatrzymasz.
    >
    > Nie wydaje mnie się - tu akurat projektuje się tak, żebyś się zatrzymał.
    > Przykładem jest gierkówka, gdzie po modernizacji doszły ograniczenia do
    > 100.

    Czyli przy dobrej widoczności ile by to było, przeciętna droga hamowania
    od Vmax + droga(3s) na reakcję?

    >> Z drugiej strony jeszcze jednej rzeczy nie chwytam: czym się różni np.
    >> taka awaria na pasie* od sytuacji skutkującej wjazdem na pas, bo w tym
    >> drugim przypadku to możnaby jechać 40. a i tak najechać.
    >
    > Że na pasie "awaria" nie materializuje się nagle, a wjeżdza ci zwykle
    > przed maską?

    Chyba przekombinowałem. Generalnie, chodziło mi o to, że to wcale nie
    musi byc nagle, a np. na 70m i wystarczy. Jest po prostu pewien niejako
    arbitralnie ustalony limit (drogi hamowania + reakcji), który
    obowiązuje, więc jest niejako wtórne z jakiego powodu coś blokuje pas.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: