  • 1. Data: 2002-10-10 07:20:44
    Temat: Polaczenie z UK
    Od: "| (rw) gericotel |" <n...@s...com>

    witam,
    ktory z polskich operatorow internetu ma najlepsze polaczenie z Wielka
    Brytania ?

    pozdrawiam,
    Radoslaw
    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 2. Data: 2002-10-10 11:43:53
    Temat: Re: Polaczenie z UK
    Od: "Marek Iwanejko" <m...@h...elka.pw.edu.pl>

    "| (rw) gericotel |" <n...@s...com> wrote:
    > ktory z polskich operatorow internetu ma najlepsze polaczenie z Wielka
    > Brytania ?

    Np. Telia (łącza ma Polpak i paru innych operatorów) jest obecna
    w londyńskim węźle międzyoperatorskim (LINX), oraz bezpośredni
    styk z BT. Ale jakiś inny operator może mieć routing do Polski
    przez dajmy na to Koreę i nic styk z BT Ci nie da.

    Powiedz jakiego operatora w W. B. masz na myśli, to będzie
    można coś więcej powiedzieć.

    pozdr,
    m.

    --
    Usuń "hehe" z mojego adresu aby do mnie napisać.

  • 3. Data: 2002-10-10 14:09:33
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Ktoś coś kiedyś powiedział, że ...

> [...]
    >przez dajmy na to Koreę i nic styk z BT Ci nie da.
    >
    >Powiedz jakiego operatora w W. B. masz na myśli, to będzie

    ogolnie pytam, nie mam tutaj w tym momencie jakiegos konkretnego
    operatora. powiedzmy chcialbym aby ruch do UK byl ok. dostalem info od
    it.pl (partnersi) oraz futuro. Sadze ze te dwie firmy cos maja
    ciekawego do zaproponowania.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

  • 4. Data: 2002-10-10 15:25:01
    Od: "CoE" <c...@c...pl-nospam>

> [...]
    > operatora. powiedzmy chcialbym aby ruch do UK byl ok. dostalem info od
    > it.pl (partnersi) oraz futuro. Sadze ze te dwie firmy cos maja

    Ja mam łącze z Futuro i muszę powiedzieć , że jestem bardzo zadowolony z
    całego ruchu międzynarodowego

    CoE

  • 5. Data: 2002-10-11 08:56:41
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > operatora. powiedzmy chcialbym aby ruch do UK byl ok. dostalem info od
    > it.pl (partnersi) oraz futuro. Sadze ze te dwie firmy cos maja

    Nie można nic globalnie powiedzieć o całym UK. Globalnie UK to jest taki
    węzeł, że wszyscy operatorzy Tier-1 maja tam bardzo grube rury. Zależy do
    której sieci chcesz się konkretnie dostać, czyli jakie styki ma ta właśnie
    sieć. Ja miałem przykład z klientem, który potrzebował stabilne parametry
    połączenia z centralą w Londynie i wyszło mi, że działało to o wiele lepiej
    przez tepsianą Telię niż przez Ebone'a, a więc dokładnie odwrotnie niz
    oczekiwałem. A teraz, gdy połączenie do nich przez Telię idzie mi via
    Futuro, to w ogóle jest rewelacja. Ale do innej sieci Sprint może dawać
    lepsze rezultaty.

    Z#

  • 6. Data: 2002-10-11 11:01:08
    Od: Jacek Zapala <j...@i...pl>

    "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> writes:

> [...]
    > której sieci chcesz się konkretnie dostać, czyli jakie styki ma ta właśnie

    Tu masz jak najbardziej słuszność.

> [...]
    > oczekiwałem. A teraz, gdy połączenie do nich przez Telię idzie mi via
    > Futuro, to w ogóle jest rewelacja. Ale do innej sieci Sprint może dawać

    A tu chciałem nieśmiało zauważyć, że mamy jeszcze łącze do BT.

    Jacek

  • 7. Data: 2002-10-12 05:49:21
    Od: "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>

    Użytkownik "Jacek Zapala" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A tu chciałem nieśmiało zauważyć, że mamy jeszcze łącze do BT.

    Ależ wiemy, wiemy :-)
    Ale akurat w przypadku tego operatora (KDDI) nie ma to znaczenia, bo od Was
    do niego i tak leci przez Telię.

    Zbyszek

  • 8. Data: 2002-10-12 14:16:40
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    Ktoś coś kiedyś powiedział, że ...

    Fajnie, dziekuje Wam za informacje.
    chyba jak na razie najlepszym rozwiazaniem bedzie Futuro. Jeszcze
    zapomnialem o Crowley`u. CDP - jak to chodzi.

    pozdrawiam,
    Radoslaw