  • 1. Data: 2002-10-08 20:31:02
    Temat: Autoryzacja !!!! :-(((((
    Od: w...@k...net.pl (Piotr Oniszczuk)

    Hi all,

    Qurczę - czy wy też macie takie problemy z autoryzacją od ostatniego
    weekendu ?
    Wczoraj (niedziela) problemy z transmisją, dziś timeout w CHAP...
    Generalnie - problemy z autoryzacją są co 1-2 tyg - stanowczo za
    często aby można było powiedzieć że ta usługa DZIAŁA !!!
    To chyba jakaś faza testów albo jakiś field trial robi sobie TPSA.
    Tyfusik - a przecież CHAP+RADIUS to taka prosta sprawa.
    Oj słabo jest, słabo !

    --
    cYa, 3.14iotr/2
    Dobry programista wiesza się z programem....

    Zwrotne bajty daj na "w...@k...net.pl"

  • 2. Data: 2002-10-09 08:08:13
    Temat: Re: Autoryzacja !!!! :-(((((
    Od: "Jachu" <j...@U...pl>

    Użytkownik "Piotr Oniszczuk" <w...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > To chyba jakaś faza testów albo jakiś field trial robi sobie TPSA.
    > Tyfusik - a przecież CHAP+RADIUS to taka prosta sprawa.

    Słabo jest, to prawda, co chwile musze wisieć na GPRSie tak sprawnie ten
    nasz dominujący operator narodowy operuje.Aktywność na grupie
    pl.internet.komunikaty (na serwerze news.tpi.pl) unaocznia jak to się często
    dzieje...
    Na marginesie - dużo korzystam z gier sieciowych (głównie Scrabble) na
    serwerze Cronix. I przyznaję - chodzi FATALNIE nawet jak niby siec "działa".
    Lagi sa potężne. Nie wiem czy to jest kwestia styku między siecią TPNET a
    bolboxu (teraz TDC) czy zapchanych łączy ale w zasadzie nie mogę używać
    usługi internet do celu którego go zakupiłem. Oj, przydałby się porządny
    konkurent...

    Jachu

  • 3. Data: 2002-10-09 08:09:44
    Od: Sebastian Maliszczak <S...@c...krakow.pl>

    Piotr Oniszczuk wrote:

    Poczytaj pl.internet.komunikaty bylo kilka komunikatow o awariach w
    systemie autoryzacji.

    --
    Sebastian Maliszczak

    S.Maliszczak(at)cyfronet.krakow.pl

  • 4. Data: 2002-10-09 08:10:51
    Od: radi <r...@s...wireland.org>

    Piotr Oniszczuk wrote:

    > Qurczę - czy wy też macie takie problemy z autoryzacją od ostatniego
    > weekendu ?
    > Wczoraj (niedziela) problemy z transmisją, dziś timeout w CHAP...

    wczoraj wg. Twojej daty byl akurat poniedzialek ;)

    > Generalnie - problemy z autoryzacją są co 1-2 tyg - stanowczo za
    > często aby można było powiedzieć że ta usługa DZIAŁA !!!

    w poniedzialek byly problemy z routingiem (co zreszta widac na
    pl.internet.komunikaty), na wskutek czego cvx'y (czy co tam teraz
    kumutuje) podczas autentykacji nie mialy lacznosci z radiusem ktory
    stoi centralnie zdaje sie w TPI (co tez widac na komunikatach).

    > To chyba jakaś faza testów albo jakiś field trial robi sobie TPSA.
    > Tyfusik - a przecież CHAP+RADIUS to taka prosta sprawa.

    moze po prostu ktos powinien do tego dodac okreslenie 'program
    pilotazowy'? ;).

    a konkurencja ktora wprowadza swoje publiczne numery dostepowe
    tylko zaciera rece..

    --

    elmer radi radisson. irc: #radiostacja ; #polishscene ; icq: 3190852
    * RP7442-RIPE * e-mail: radi<at>klosz.art.pl ; radi<at>wireland.org *