  • Data: 2016-11-09 12:47:01
    Temat: Re: Połączenie dróg. Re: Pierwszeństwo
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 09 Nov 2016 12:13:19 +0100, r...@k...pl

    To jest to skrzyżowanie, czy go nie ma?

    > 7.7.2.3. Pasy przeplatania

    I jaki to ma związek z poruszonym wątkiem? Pytałem, gdzie w tym przypadku
    zaczyna się a gdzie kończy skrzyżowanie, bo przecież tam jest. Dostałem za
    to definicję pasów przeplatania, które pełnią jednocześnie funkcję pasów
    włączania oddzielonymi od "głównych" linią P-1c. Pierwszeństwa wynikającego
    ze zmiany pasa ruchu, czy to tylko pas włączania czy także przeplatania, i
    tak to nie zmienia. Ponieważ linia P-1c nie do tego została namalowana aby
    określać pierwszeństwo.

    > Szkoda, że ustawodawca uważa inaczej. Ale zawsze przed sądem możesz powiedzieć,
    > że wiesz lepiej niż ustawodawca i projektant to określają.

    Ja z pewnością nie będę się podpierać przepisami o budowie dróg,
    projektantami, a tylko to co mnie dotyczy jako kierowcę, tj. PORDem. A tam
    jest napisane jak wół, że jak są więcej niż dwa równolegle biegnące pasy,
    to pierwszeństwo wjazdu na pas ma ten wjeżdżający z prawej i ani ksztyny o
    wykluczeniu z tego przepisu ze względu na namalowaną linię P-1c czy stojący
    gdzieś znak A-7.

    --
    Pozdor
    Myjk