  • 81. Data: 2012-09-19 21:48:54
    Temat: Re: Polacy p?ac? zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" napisał w wiadomości
    W dniu 2012-09-19 14:09, masti pisze:

    >Proponuję więc nieuchronną karę w postaci pouczenia. Bo czemu nie?

    Jak co 100m bedzie stal policjant z suszarka, zatrzyma, sprawdzi
    dokumenty, pouczy ze nie wolno przekraczac predkosci - to bardzo
    szybko przestaniesz.

    Ale jakby tak co 100m stal policjant i pouczal ze tu parkowac nie
    wolno ... oj, chyba wchodzimy w kwestie wysokosci kary :-)

    J.

  • 82. Data: 2012-09-19 21:52:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-09-19 11:46, MichałG pisze:
    >Czy to te kraje, gdzie można dostać dozór pomocy społecznej za to, że
    >nastoletnie dziecko będzie smutnie w szkole? :->

    Zwracam uwage ze dziecko tez obywatel i jak jest smutne, to mu panstwo
    pomaga :-)

    J.

  • 83. Data: 2012-09-19 21:58:56
    Temat: Re: Polacy placa zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup

    >Piszesz poważnie?
    >100zł to jest 100zł niezależnie od tego na co planowałeś je wydać.

    Oj chlopie ... jak juz planowales wydac, to jest strata.
    Ale niektorzy ... moga nie planowac wydawania 100zl.
    Na Ferrari nie starczy, a na drobne zachcianki portfel zawsze
    wystarczal. Beda sobie lezec na koncie niepotrzebne. I o jakiej
    stracie wtedy mowa ?

    >Może bogaty sobie przez to kupi jeden znaczek do kolekcji mniej, albo
    >nie kupi 500-nego krawatu to nie ma znaczenie jego strata wyniesie
    >dokładnie te same 100zł.

    I mowisz ze to to samo - glodnym chodzic, bo na chleb zabraklo, czy
    miec 490 niepotzebnych krawatow a nie 491...

    J.

  • 84. Data: 2012-09-20 09:06:03
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    t? pisze:

    > Ja tam byłem 15 lat temu, nie było wtedy fotoradarów i innych idiotyzmów
    > i też 99% osób jeździło zgodnie z przepisami. Oni po prostu mają takie
    > zwyczaje. U nas są inne, a jakaś wkurwiająca grupka nierobów próbuje
    > narzucić większości nieżyciowe przepisy, których większość nie chce, żeby
    > doić z nich kasę.

    nie wiem jak było 15 lat temu. Przypuszczam, że masz racje. Jednak tam
    coraz wiecej przyjezdza( juz 1,5mln tj. juz kilkanascie % populacji)
    obcokrajowców, własnie z krajów o b. niskiej kulturze jazdy - dotyczy to
    w równym stopniu Polaków jak Arabów.... Moze to jest powód?
    Choc niekoniecznie.
    A ich prawie całkowita prohibicja wynikła własnie ze powodu zwyczaju
    notorycznego pijaństwa (z którym nasze to pikus.. ;) ). Jak widać po
    kilkudziesięciu latach - efekty są zadziwiające.... przez rok widziałem
    kilku nawalonych i to na promie.... ;). Wiec moze wystarczy nieco
    konsekwencji i czasu w egzekwowaniu prawa, a nie uciekania od problemu
    pod hasłem 'niedasie', niezyciowe przepisy, bo taka nacja itp
    Przestrzeganie ograniczeń predkosci ma też ten sens ze ograniczenia nie
    są naduzywane i stosowane są konsekwetnie a nie jak popadnie.... a nasze
    wrecz prowokuja by je olać....

    Michał

  • 85. Data: 2012-09-20 09:09:08
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > realnie bogaty cham potraktuje mandat jak kosztowną opłatę za parkowanie i
    > dalej będzie robiła tak samo.

    > gdyby musiał zapłacić np 5000 to by sie zastanowił na ponownym
    > zaparkowaniem gdzie nie trzeba.

    A bezrobotny i ten co przepisał majątek na żonę będą parkować gdzie chcą?

    Jedynym rozwiązaniem dotykającym wszystkich w równym stopniu są punkty
    karne.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 86. Data: 2012-09-20 12:31:58
    Temat: Re: Polacy płacą zbyt niskie mandaty? :-)))
    Od: tÎż

    Pawel O'Pajak wrote:

    > W kodeksie wystepuje, w realu nie bardzo.

    Ja dostałem pouczenie za +30 czy tam +40 w zabudowanym. :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 87. Data: 2012-09-20 22:54:50
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "t?"

    > Ja dostałem pouczenie za +30 czy tam +40 w zabudowanym. :))

    Od mamy ?

  • 88. Data: 2012-09-21 05:24:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ergie wrote:
> [...]
    > chcą?
    > Jedynym rozwiązaniem dotykającym wszystkich w równym stopniu są punkty

    tylko że punkty karne mają z zasady dodatkowo karać za niebezpieczne
    zachowania drogowe.

  • 89. Data: 2012-09-23 20:34:26
    Od: tÎż

    John Kołalsky wrote:

    > Od mamy ?

    Od policjanta. :))

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 90. Data: 2012-09-23 20:47:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Sep 2012 18:34:26 GMT, tÎż napisał(a):

    > Od policjanta. :))

    Ale od taty ? Czy od wujka ? :-)

    J.