  • Data: 2015-04-08 20:15:17
    Temat: Re: Polacy nie jeżdzą szybko.
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .04.2015 o 19:32 Tom N <8...@4...193216.invalid> pisze:

    > Wiesz co jest przypadłością trolla?
    >
    > Tnie cytaty tak, żeby można było trolować.

    > To wyciąłeś, a następnie twierdzisz, że autostrada to nie droga --
    > trolujesz
    > i to kiepsko.

    Chłopie, niczego celowo nie tnę, niczego się nie wypieram. Odczep się ode
    mnie.
    Jak na razie to Ty zręcznie manipulujesz cytatami.
    Wyjaśniłem już kilka razy co miałem na myśli.

    Napisałem swoje zdanie na temat dostępności stacji pali w PL i w
    szczególności na S8 - ktoś to nawet potwierdził.
    Jak się z nim nie zgadzasz, podaj rozsądne argumenty - chętnie przeczytam,
    być może również skorzystam z Twoich rad pt. gdzie nie jechać z 1/4 paliwa
    w baku.
    Nie napisałeś nawet pół zdania w temacie wątku - ale zarzucasz mi
    trolowanie...

    TG