  • Data: 2012-08-21 17:38:54
    Temat: Re: Polactwo
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21/08/2012 16:34, quent wrote:

    > Nikt mnie nie powstrzymuje bo to w ogole nie jest żadna opcja.
    > Bieszczady leżą na terytorium RP. W każdym miejscu w PL możesz rónie
    > dobrze hodować świnie i nie płacić podatków. Ty sobie hodujesz świnie
    > jak mniemam na wygnaniu - każdy robi jak uważa.

    Co tam świnie, dzieci w beczkach po ogórkach trzymam, jak znalazł na
    kanapkę z serem.

    Płacz, jęcz, tup nóżkami, nie zmieni to faktu że większość ludzi radzi
    sobie świetnie ciesząc się życiem w rzeczywistości, która Ciebie
    najzwyczajniej w świecie przerosła.

    > Oficjalnie można rzec - namawiam do głosowania na nie-czerwonych.
    > Ciebie także do tego namawiam.

    Nie namawiasz, tylko za przeproszeniem pierdolisz od rzeczy i nie na
    temat na grupie fotograficznej. Nawet jeśli ktokolwiek miał wątpliwości
    co to niektórych opcji politycznych, po zobaczeniu kto jest ich
    elektoratem szybko się tych wątpliwości wyzbył.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net