  • Data: 2012-08-17 22:14:19
    Temat: Re: Polactwo
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-17, quent <x...@x...com> wrote:
    > Dziś można przecież bez prawka jeździć, najwyżej dostaniesz mandat 500zł.

    Jeśli jadąć bez uprawnien spowodujesz wypadek, to wyrok w sądzie
    automatycznie przeskoczy w okolice górnego ograniczenia.
    Jeśli winny będzie trudny do ustalenia, to będziesz nim Ty.

    Jeśli będziesz poszkodowanym, to sąd będzie ulgowo traktował winnego,
    czyli ew. mniej uzyskasz.

    > I jeszcze jendo - statystycznie rzecz ujmując - nikt jeszcze na kursie
    > prawa jazdy nie nauczył się jeździć. To przychodzi trochę później.

    Ja się nauczyłem, więc co Ty masz za statystykę, że nikt?
    Czyli nie masz PJ, tak?
    Jeździsz samochodem bez PJ?
    Jesteś z tego dumny?

    > Ostatecznie można by zrobić tak jak jest w UK. Uczyć jeździć może każdy,
    > wystawia w oknie tylko odpowiedni znak i już uczy...

    Może najpierw dowiedz się jak to jest w UK zanim coś takiego napiszesz.

    > To nie jest to samo. W przypadku o którym piszesz chodzi o usługę.
    > Szef firmy chce zarobić, chce aby pracowali dla niego najlepsi piloci

    No to przyjmuje tych najlepszych. A co z najgorszymi? W Twoim idealnym
    świecie, gdzie każdy może otworzyć swój biznes.
    Czy nie sądzisz, że otworzą własne usługi transportowe? I że będą mieli
    klientów, tak jak dziś mają ich różne "Przewozy osób" i jednoosobowe
    firmy transportowe?
    Dobrze by było?

    > Jeśli zaraz zapytasz - a co jeśli nie mam szefa i sam mam jednoosobową
    > taxi powietrzne?
    > Wtedy zdaje się na opinię o Tobie na rynku - jeśli nikt o Tobie nie
    > słyszał lub co gorsza słyszał źle to idę do konkurencji.

    LOL. Wyobraźmy sobie jednoosobową firmę "taxi powietrzne".
    Jak myślisz: jakie zdarzenie mogłoby pogorszyć opinię o tej firmie
    tak drastycznie, że straciłaby klientów? Jakiś pomysł?

    pozdrawiam,
    PK