  • Data: 2012-08-17 17:20:05
    Temat: Re: Polactwo
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:502d2fb5$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    nieudacznikiem, ktory musi sobie duzo rzeczy odmawiac ale rznie glupa, ze tych rzeczy
    nie potrzebuje.

    > Ja uwazam podobnie jak Ty.
    > Dlatego od wielu wytykam bolszewickie prawo i mendy, ktore to wychwalaja.
    > Przypadek janka, to po prostu kalectwo umyslowe, ktore nie pozwala mu wybic sie
    sposrod wsiowych przyglupkow.
    > Jemu wystaczy, ze z glodu nie zdycha, ze moze pozwolic sobie na kupno jakiego
    taniego aparatu fotograficznego i ze batem nikt go nie napierdala.
    > To jest jego caly szczesliwy zywot.
    > Jesli taki kmiotek jak on, posiada zone i dzieci, to ciekawe, co one maja do
    powiedzenia na takie poglady jak jego.
    > Kazdy normalny facet, to stara sie zapracowac jak najwiecej, jesli nic mu w tym nie
    przeszkadza.
    > Stara sie, zeby dzieci mialy przynajmniej nie mniej, niz inne wsrod ktorych
    przyszlo im zyc, czy nawet wegetowac.
    > Tylko ulomne umyslowo jednostki, nie potrzebuja byc lepszymi i nie zapewnic
    rodzinie lepszej przyszlosci.

    Matko jedyna, wracam po 2 tygodniach urlopu, a ten kretyn z quentem do
    spółki dalej ten sam bełkot wylewają? Ile można.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net