  • Data: 2012-08-17 13:30:47
    Temat: Re: Polactwo
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-17 13:25, quent pisze:

    > Otóż to.
    >
    > Jak widzę zrozumiałeś w czym rzecz. Szybciej niż inni ;-)

    To Ty nie zrozumiałeś, ale jakoś mnie to nie dziwi. Jakby taki samolot
    spier...ił się na Twoj dom i zabił Ci w ten sposób rodzinę, to pierwszy
    byś miał pretensje do państwa, że ktoś bez uprawnień mógł usiąść za
    wolantem.
    Ty masz chociaż prawo jazdy, czy też jesteś zdania, że samochód powinien
    móc prowadzić każdy, niezależnie czy ma uprawnienia czy nie?

    --
    marcin