  • Data: 2012-08-15 22:49:00
    Temat: Re: Polactwo
    Od: trolling tone <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-15 22:08, quent pisze:

    > Kontekst to sprawa zasadnicza!
    > Co innego gonić czarnych a co innego bronić niepodległości kraju.
    > Ty rozumiem, najchętniej sprzedałbyś własny kraj bez mrugnięcia okiem bo
    > jeszcze ktoś by nam interwencją zbrojną zagroził.
    > No i zapewne popierasz podpisanie Traktatu Lizbońskiego przez ś.p. L.
    > Kaczyńskiego.

    Wyciąłeś sprytnie moją wypowiedź, nie dziwi mnie, że Twój post
    ma się do niej nijak. O jakim gonieniu czarnych piszesz? Mam
    coraz silniejsze wrażenie, że rozmawiam z nabuzowanym, mocnym
    w gębie młodym człowiekiem. Możesz być spokojny, w razie czego
    nie będę się chował, jestem z tych, co jeszcze wiedzą, jak
    się obchodzić z karabinem, więc nie sugeruj, że sprzedałbym
    własny kraj. I jest duża szansa, że przydam się lepiej niż
    jakiś keyboard-warrior.