  • Data: 2012-08-15 23:58:04
    Temat: Re: Polactwo
    Od: PK <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-08-15, quent <q...@b...gmail.kom> wrote:
    > A gdzie argument w dyskusji?

    Jest takie "pierwsze prawo dyskusji", że z ideologami się nie dyskutuje,
    więc wymianę argumentów jako taką uznałem za zakończoną. Ty nie
    przyswajasz wiedzy, nie jesteś otwarty na kompromisy.
    Co więcej - nie jesteś przygotowany na obronę swoich tez. Chłopaki
    zarzucili Ci kilka pytań o podatki i się w tym pogubiłeś (przy okazji
    robiąc z nerwów takie hordy błędów w zdaniach, że ledwo to rozczytałem).

    Problem polega na tym, że ludzie w tym wątku mają jakieś swoje
    spojrzenie - wynikające z wieku, doświadczenia, praktyki, własnej
    działalności gospodarczej itp. Ty masz chyba tylko program UPR, do
    którego odesłałeś nas po wiedzę...

    Jeśli to Cię jakoś pocieszy, to naprawdę wiele osób przechodzi przez
    takie stadium zapatrzenia w liberalizm. Też tak miałem jakieś 10 lat
    temu (w gimnazjum) - szczęśliwie nie było to związane z JKM i UPR,
    z których śmiałem się tak długo jak pamiętam.

    Tak czy siak życie koryguje różne opinie. Nadal jestem prawicowcem,
    ale patrzeć na problemy trzeba znacznie szerzej. Postaraj się :).

    pozdrawiam,
    PK