  • Data: 2012-08-13 19:47:11
    Temat: Re: Polactwo
    Od: Slon <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, August 13, 2012 1:26:42 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

    > Wiesz... ja nie piszę tego wszystkiego dla Janka, czy Szymona.
    > Liczę, może naiwnie, na to, że może ktoś jeszcze czyta ale nie udziela się.
    > Gdyśmy dyskutowali jedynie we trójkę to dał bym sobie siana już po kilku
    > zdaniach.

    Uważaj - gość chorobliwie potrzebuje kompana. W tym konkretnym przypadku
    to chyba mało chlubna pozycja :)
    ------------------
    No i wiadac, ze potwierdza sie to co pisalem.
    Jesli nie jestes umyslowo ulomny, to powinienies zauwazyc, ze to ty najwiecej mi
    towarzyszysz w odpowiedziach na moje posty.
    Zreszta po to je tu umieszczam, zebys za kazdym zarem mogl sie sam osmieszyc,
    "wioskowy przyglupku".
    Mimo, ze pislalem ci o tym wiele razy, mimo ze wiele razy obiecywales swojemu
    kompanowi weszmirskiemu, ze juz wiecej nie bedziesz mi odpisywal, to twoja
    "mendalnosc" nie pozwala ci na to.
    Dzieki mnie, inni juz zaczeli cie rozpoznawac jako przyglupka.

    Slon.