    From: Slon <z...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polactwo
    Date: Mon, 13 Aug 2012 09:57:25 -0700 (PDT)
    <jvu7r6$p60$1@news.task.gda.pl> <k02o24$rr$1@node1.news.atman.pl>
    <50258b53$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
    <50289bf2$0$1309$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028af49$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b0db$0$1310$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b4d9$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028b91c$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0aftp$geg$1@inews.gazeta.pl>
    <5028c666$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0ajq6$d3j$1@inews.gazeta.pl>
    <5028d7be$0$1213$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0amqc$67l$1@inews.gazeta.pl>
    <5028e242$0$1314$65785112@news.neostrada.pl>
    <k0apb9$bqv$1@inews.gazeta.pl>
    <5028eb26$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028f653$0$1231$65785112@news.neostrada.pl>
    <5028f964$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
    <502902b9$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>
    <50291b32$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <502929db$0$1297$65785112@news.neostrada.pl>

    On Monday, August 13, 2012 12:22:51 PM UTC-4, Janko Muzykant wrote:

> [...]
    poziomem myslenia, nawet niemowlaki.

    > Cześć kapralu! Wytrzeźwieliśmy?

    Co ty mnie sie pytasz, czy wytrzezwieliscie.
    Do tego lepiej nadawalby sie wam jakis lekarz niz kapral.
    Wyglada na to, ze nigdy nie trzewiejecie "wioskowy glupku".
    Czasami tylko jestescie tak styrani jakimis "wynalazkami", ze nie wiecie co piszecie.

    W sumie, to gdyby sie wami zajal jakis kapral, to moze rozum by wam nagonil z dupy,
    na wlasciwe miejsce - oczywiscie, jesli ten rozum posiadacie, chocby w tej waszej
    dupie.

    To nie bajdurzcie "wioskowy glupku".
    Mozecie sobie zapamietac, ze mowa jest srebre ale miczenie jest zlotem, dla takich
    umyslowo ulomnych jak wy.

    Nie licz na zaden drineczek odemnie.
    Moje dobre serce, nie moze pozwolic, aby tak uposledzonego umyslowo, poic jeszcze
    alkoholem.

    Slon