    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Polactwo
    Date: Sat, 11 Aug 2012 09:18:51 +0200

    Marcin [3M] wrote:
    > Nawet najwięksi kretyni spośród tych, którzy dopuścili w wyborach do
    > istnienia obecnej władzy wiedzą, że zostali zrobieni w ciula. A

    widzisz...

    PO nie jest super partią, ba popełnia wiele błędów i robi wiele dziadostwa
    ale... te wszystkie działania nie są częścią jakiegoś szatańskiego planu.
    Nie są częścią ideologicznego planu rządzenia. To zwykłe ludzkie
    niedoskonałości jakie można znaleźć w nas samych i naszych działaniach. PO
    jest taka jacy sa obywatele. Jedni mądrzy drudzy głupi, jedni uczciwi
    drudzy nieuczciwi, jedni ateistyczni do bólu drudzy religijni do przesady
    itd...

    PIS zaś wszystko co robi robi z rozmysłem i celowo, każde ich działalnie
    jest częścią szatańskiego tfuj wg nich patriotycznego planu. To partia
    wodzowska mająca ścisły cel i dążąca do niego po trupach (możliwe że po
    kilkudziesięciu nawet).

    Trzeba pamiętać że jak historia pokazuje to ludzie opętani ideą dopuszczają
    sie największych zbrodni. To komuniści opętani ideą poprawiania ludzkości
    wymordowali miliony, to naziści opętani ideą czystości rasowej zamordowali
    miliony, to fanatycy religijni zabijają i zabijali miliony.

    dlatego jak mamy wybór Po czy PIS, PO jest oczywistym wyborem to mniejsze
    zło.