  • 71. Data: 2014-08-19 20:02:06
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote in message
    news:lsuvq2$4us$1@node2.news.atman.pl...

> [...]
    > poprzednim telefonie. Kupiłem folię, przykleiłem. Jest błyszcząca, nie
    > matowa. Podobnie jak ekran pod nią. Jest prawie niewidoczna, chociaż i tak
    > spieprzyłem sprawę, bo nakleiłem ją raz i odkleiłem, bo było krzywo, przez
    > co wygląda gorzej niż powinna. Mimo tego nie przeszkadza w używaniu
    > telefonu ani trochę. Jest śliska, nie ma problemów z palcem. Jest
    > przeźroczysta i wszystko widać przez nią bez problemów. Mam wrażenie, że
    > demonizujesz te folie tak, jakbym nakładał na telefon starą rajstopę. Tego
    > praktycznie nie widać i w niczym nie przeszkadza. A jak się porysuje, to

    Seksu w prezerwatywie i bez niej pewnie też nie rozróżniasz? :-)

  • 72. Data: 2014-08-19 20:03:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Widzisz, ja w wiekszosci siedze przy biurku, a kiedys telefon w samodzie
    > spadl gdzies pod nogi, sytuacja zmusza do uzycia pedalow, zanim moglem
    > bezpiecznie zatrzymac i poszukac, to mogl byc pare razy zdeptany.
    >
    > Innym razem ... zeskoczylem sobie z murku, a telefon wyskoczyl sobie z
    > kieszeni koszuli..

    No i straci "dziewictwo" będzie miał ryskę tu i tam. I co z tego?
    Przestanie się z tego powodu nadawać do użytku?

    > Tobie o ile pamietam wpadl kiedys do wody ...

    Jasne... folia na ekran pomogłaby mi wtedy drastycznie :-)))))

  • 73. Data: 2014-08-19 20:31:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał

    >No i straci "dziewictwo" będzie miał ryskę tu i tam. I co z tego?

    Nowka sztuka, jeszcze dobrze nie uzywana, a juz poobijana :-)

    >Przestanie się z tego powodu nadawać do użytku?

    Ale rysy na ekranie utrudniaja :-)

    >Jasne... folia na ekran pomogłaby mi wtedy drastycznie :-)))))

    Ale skarpeta moglaby pomoc. Taka wodoodporna :-)

    J.

  • 74. Data: 2014-08-19 21:36:49
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-19 20:02, Pszemol pisze:

    > Seksu w prezerwatywie i bez niej pewnie też nie rozróżniasz? :-)

    Przykre jest, kiedy ktoś porównuje używanie telefonu do seksu. Dla mnie
    to jednak co innego. Poziom dyskusji wyraźnie się obniżył.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 75. Data: 2014-08-19 21:39:04
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-19 19:57, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Rozumiem że jak kupujesz kanapę do siedzenia w pokoju
    > która przez producenta dostarczona była w foliowym worku
    > to też worka nie zdejmujesz tylko siedzisz potem na kanapie
    > długie lata pokrytej tym foliowym workiem? :-)))

    Po Twoich wypowiedziach widać, że skończyły Ci się argumenty. Co jeszcze
    wymyślisz zamiast rzeczowej rozmowy?

  • 76. Data: 2014-08-19 21:46:33
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-19 21:36, GAD Zombie wrote:

    > Przykre jest, kiedy ktoś porównuje używanie telefonu do seksu. Dla mnie
    > to jednak co innego. Poziom dyskusji wyraźnie się obniżył.

    Hehe, GAD Zombie nie przejmuj sie - tak ma byc ;]
    http://isource.com/2007/11/15/top-10-reasons-the-app
    le-iphone-is-better-than-sex/

  • 77. Data: 2014-08-19 22:28:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

    > Po Twoich wypowiedziach widać, że skończyły Ci się argumenty. Co jeszcze
    > wymyślisz zamiast rzeczowej rozmowy?

    Naprawde nie rozumiesz, ze folia na ekran nalepiona przez producenta na
    telefon w opakowaniu NIE MA SUGEROWAC ze ta folia jest przeznaczona przez
    tego producenta jako ochrona telefonu w czasie uzytkowania?

    Gdyby Trybun przeczytal instrukcje do telefonu to znazlby tam ze folie
    nalezy zdjąc po wyjeciu telefonu z opakowania.

    Tak samo jak nalezy zdjąć nalepke Sony z narżnika ekranu telewizora albo
    etykietke "Wółczanka" z rekawa marynarki kupionego garnituru...

  • 78. Data: 2014-08-19 22:28:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

    > Przykre jest, kiedy ktoś porównuje używanie telefonu do seksu. Dla mnie
    > to jednak co innego. Poziom dyskusji wyraźnie się obniżył.

    Czyżby katolicka pruderia?
    Temat seksu dobry jak kazdy inny - ludzka rzecz...

    Mówimy o pewnych subtelnych różnicach pomiędzy używaniem telefonu "w
    osłonce" i "bez osłonki".

    Jeśli Ty nie czujesz różnicy to oczywiście nie widze problemu, ale dla mnie
    jestes osobą ktora nie dba o szczegóły i akceptuje dziadostwo (krzywo
    nalepiona folia, zdarta i zalozona ponownie, nieładnie).

  • 79. Data: 2014-08-19 22:59:44
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

    W dniu 2014-08-19 22:28, Pszemol pisze:

> [...]
    > jestes osobą ktora nie dba o szczegóły i akceptuje dziadostwo (krzywo
    > nalepiona folia, zdarta i zalozona ponownie, nieładnie).

    Hah. Widzisz, jak to pozory mylą... ;)
    Ubawiłem się.

  • 80. Data: 2014-08-19 23:04:16
    Od: GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE>

> [...]

    > Tak samo jak nalezy zdjąć nalepke Sony z narżnika ekranu telewizora albo
    > etykietke "Wółczanka" z rekawa marynarki kupionego garnituru...

    Teraz to ja też, wg Ciebie, nie rozumiem do czego służy ta folia? Ja
    tylko skomentowałem Twoje wypowiedzi, a nie sens używania folii. O tym
    wypowiedziałem się w innych postach i nie mam nic więcej do dodania.