  • 121. Data: 2014-08-21 20:45:58
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@U...gad.USUN.art.pl> wrote in message
    news:lt405h$426$2@node2.news.atman.pl...

    > Nie był, bo - pisałem wiele razy - był to SE K800i.

    Przepraszam, nie robię notatek ani kartotek KGB wszystkich grupowiczów :-)

    > Ale dlaczego przykład jest "nieadekwatny"? Na telefon z przyciskami patrzy
    > się jakoś inaczej niż na smartfona? Nie widzę związku z tym, że jedno jest
    > dotykowe, a drugie nie. Rysy mają znaczenie przede wszystkim podczas
    > patrzenia na ekran.

    Nieadekwatne bo plastik zbiera 1000x więcej rys bo plastik możesz
    zarysować byle czym: mnóstwo rzeczy jest twardszych od niego...
    W przypadku GG musi się spotkać z upierdliwie twardym ziarenkiem
    kwarcu czy szafiru w piasku aby być zarysowanym. Nie zarysujesz
    go ani ostrzem noża ani nawet pilnikiem. Dlatego nieadekwatne...

  • 122. Data: 2014-08-21 20:48:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > "Dziewiczy stan", a co się możne stać ekranowi przeznaczonemu na
    > kilka/naście lat eksploatacji, w trakcie transportu, podczas którego jest
    > bardzo dobrze zabezpieczony, nawet gdy pominiemy tytułową folię?.

    Miałeś naklejoną folię na HDTV? Ja miałem... Taką jak na iPhone.
    Mimo że był w kartonie, w styropianach - może nie chcieli aby się
    pobrudził, zakurzył - nie wiem. Może chodzi o zrobienie wrażenia
    że się dba na kliencie rozpakowującym sprzęt...

    > Zegarka nie nosi się w kieszeni i ciągle nie pociera paluchami szkiełka.

    A jednak w pudełku jest zapakowany z folią na szkiełku.
    Też można zapytać po co...

    Jak wkładamy ekrany LCD do naszych urządzeń co produkujemy to też
    zostawiamy na nich folię aby w czasie produkcji i pakowania ekran się
    nie porysował, nie pobrudził - taki standard że się wysyła do klienta
    z folią, aby klient widział że nowe, że dbaliśmy, że czyste i nie trzeba
    się martwić o żadne rysy jak wychodzi produkt z fabryki...

  • 123. Data: 2014-08-21 20:50:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Co Ty ciągle pieprzysz o tej rysce czy dwóch, ja piszę o kompletnie
    > porysowanym wyświetlaczu, w wyniku którego nie tylko wstyd w miejscu
    > publicznym wyciągnąć coś takiego z kieszeni, ale wręcz nadaje się do
    > wyrzucenia na śmietnik z powodu ograniczonej przezroczystości. .

    I twierdzę że telefon z GG praktycznie nigdy nie doprowadzisz do
    takiego stanu do jakiego ŁATWO doprowadzisz telefon z plastikowym
    ekranem zrobionym z tego samego materiału co butelki Coca-Coli.
    Weź przestań się wygłupiać bo szkła GG nawet pilnikiem nie zarysujesz!

  • 124. Data: 2014-08-21 20:51:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "GAD Zombie" <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote in message

    > Sony Ericsson, model K800i. Pisałem o nim kilka razy. To on był taki
    > porysowany. I uwierz mi, rysy na nim bardzo przeszkadzały.
    > A z czego zrobiona jest szybka na ekranie to po prostu nie wiem. Tylko co
    > to ma do rzeczy? Mowa jest o rysach, a nie o materiale, z którego jest
    > szybka. I rysy potrafią być przeszkadzające i wyraźne.

    Tłumaczę obok co to ma do rzeczy...
    Plastik rysuje się bardzo łatwo.
    Rysy na GG szkle pojawiają się sporadycznie i są płytkie.

  • 125. Data: 2014-08-22 12:12:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > sie zabezpieczyc" :-)

    >Nie wiem... ja tak nie patrzę na to - zrobiłem świadomy wybór.

    A inni swiadomie uczynili inny wybor, mozna to uszanowac :-)

    >Nie chcę mieć małej niewygody codziennie, wolę ponieść
    >ryzyko że małe ryski się pojawią i wiem, z doświadczenia,
    >że nie wpływają one w żadnym stopniu ani na użytkowanie
    >ani nawet na kosmetyczny wygląd telefonu za bardzo.

    Ale nam sie iTelefony nie podobaja, wiec nie wiemy co mamy na ekranie
    i nie chcemy ryzykowac ze pojawia sie rysy wplywajace na uzytkowanie
    :-)

    >A jaki ja mam w tym interes żeby Tobie uprzyjemniać używanie
    >telefonu?

    Ja ci tu pomysl na milionowy biznes, a ty sie krzywisz ? czy boisz sie
    ze pojdziesz z torbami :-)

    >Przeważnie jest to wiadome z opisu telefonu...

    http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-S7275UWNX
    EO
    Czytaj.

    >Tą co pokazałeś

    To nie skarpeta.

    > - policz sobie mm i przekonasz się, że cienki iPhone5
    >włożony do takiej skórzanej kabury z klapką na ekran zwiększy
    >swoją grubość conajmniej o 100%.

    One moga byc w roznych wersjach. Od 2*4 mm do 1*0.5
    Im grubsza tym lepiej zabezpiecza ... ale iphone az taki cienki nie
    jest :-)

    >Jak masz GG to powinieneś mieć tą samą sytuację.
    >Jak masz plastik to oczywiście inna para kaloszy...

    Na razie mam odprysk na obudowie. W uzywaniu nie przeszkadza ... ale
    moglem sie zabezpieczyc :-)

    >Tak jak pisałem wcześniej - mieszasz dwie sprawy:

    Nie nie - Ty mieszasz.
    Iphone jest drogi. Nawet na twoja amerykanska kieszen. Nawet jesli
    kosztuje 1$ w abonamencie.

    A o drogie rzeczy warto dbac :-)

    Ale ok, moze i iphone jest odporny. Kolega jednak nie pytal o ajfona
    tylko o to
    http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-I8260CWAX
    EO

    >Znowu mieszasz dwie sprawy w jedną.

    Ale do tego sie to sprowadza :-)
    Nasze doswiadczenie mowi ze ekrany i obudowy sie rysuja. a telefony
    wypadaja z kieszeni.
    Moze i sa odporne telefony ... ale jak ktos jest esteta i nie lubi
    porysowanego tylu ?
    Nawet Apple uznal ze szklo na tyl obudowy sie nie nadaje :-)

    >O ile na głowie nie stajesz to z przedniej kieszeni jeansów nie
    >wypadnie.

    Noszenie w przedniej kieszeni jest niewygodne :-)
    Ale co - nie siadasz nigdy ? na siedzaco moze sie wypsknac,

    >Nie, nie na wszystko - kwarc, diament, szafir - rysują GG.

    Zrobic szybke z kwarcu, diamentu, szafiru a nie z jakiegos GGowna :-)

    P.S. no i wracam jeszcze do problemu nart - gdzie to cholerstwo
    uwiazac, aby nie wypadlo z reki na wyciagu, 5m nad ziemia..

    J.

  • 126. Data: 2014-08-22 19:22:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A inni swiadomie uczynili inny wybor, mozna to uszanowac :-)

    Nie widzę powodu do "szacunku" - raczej pomagam w wyborze
    tym którzy jeszcze się zastanawiają nad kupnem folii/osłonki.

    > Ale nam sie iTelefony nie podobaja, wiec nie wiemy co mamy na ekranie i
    > nie chcemy ryzykowac ze pojawia sie rysy wplywajace na uzytkowanie :-)

    Od początku mówię, że telefonów z plastikowym ekranem nie biorę
    w tej dyskusji pod uwagę, bo te rysują się niewspółmiernie bardziej
    niż te które mają szklany ekran. Nie bez powodu iPhone od poczatku
    samego ma ekran szklany - m.inn. tym wyrobił sobie dobrą markę.

    > Ja ci tu pomysl na milionowy biznes, a ty sie krzywisz ?
    > czy boisz sie ze pojdziesz z torbami :-)

    Nie znam się na rynku ubezpieczeniowym...

    > http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-S7275UWNX
    EO
    > Czytaj.

    Pisz do Samsunga.
    Napewno odpiszą Ci, bo zależy im przecież na userze!

    > To nie skarpeta.

    Podaj przykład tego co nazywasz skarpetą...

    > One moga byc w roznych wersjach. Od 2*4 mm do 1*0.5
    > Im grubsza tym lepiej zabezpiecza ... ale iphone az taki cienki nie jest
    > :-)

    iPhone5S ma grubość 7,6 mm proponujesz dać mu 2*4mm,
    czyli zwiększasz jego grubość o 8mm, czyli WIĘCEJ niż o 100%.

    > Na razie mam odprysk na obudowie.
    > W uzywaniu nie przeszkadza ... ale moglem sie zabezpieczyc :-)

    Mogłeś, ale po co miałbyś znosić niewygodę powiększonego
    wymiaru, ciężaru słuchawki i niewygodę jej używania?

    > Nie nie - Ty mieszasz.
    > Iphone jest drogi. Nawet na twoja amerykanska kieszen. Nawet jesli
    > kosztuje 1$ w abonamencie.
    >
    > A o drogie rzeczy warto dbac :-)

    Definiujesz "zniszczenie" tak jak Ci się podoba - raz jest to zamoczenie
    (utopienie) w wiadrze pełnej słonej wody z akwarium morskiego, innym
    razem to jedna malutka, niewidoczna ryska... Weź nie dyskutuj infantylnie.

    > Ale ok, moze i iphone jest odporny. Kolega jednak nie pytal o ajfona tylko
    > o to
    > http://www.samsung.com/pl/support/model/GT-I8260CWAX
    EO

    Mówimy o telefonach ze szkłem na erkanie Gorilla Glass.
    Inne telefony się rysują dużo, dużo bardziej i pewnie skorzystają z folii.

    > Ale do tego sie to sprowadza :-)
    > Nasze doswiadczenie mowi ze ekrany i obudowy sie rysuja. a telefony
    > wypadaja z kieszeni.

    Bo macie doświadczenie z telefonami z plastikowym ekranem...
    Dlatego mając ponad 3-letnie doświadczenie z telefonem z Gorilla Glass
    noszonym na codzień bez folii i bez jakiejkolwiek osłonki/kabury/skarpety
    dzielę się z Wami tym doświadczeniem aby Wasze wybory były bardziej
    świadome i nie stosowały nieadekwatnych tu doświadczeń z telefonami
    z ekranem plastikowym.

    > Moze i sa odporne telefony ... ale jak ktos jest esteta i nie lubi
    > porysowanego tylu ?
    > Nawet Apple uznal ze szklo na tyl obudowy sie nie nadaje :-)

    Nie uznał że się nie nadaje... Zrobił inne tyły ale nie znaczy to że się nie
    nadaje.

    > Noszenie w przedniej kieszeni jest niewygodne :-)
    > Ale co - nie siadasz nigdy ? na siedzaco moze sie wypsknac,

    ?? Jakie Ty dżinsy nosisz?
    Przednia kieszeń jest totalnie zablokowana
    na siedząco - nic stamtąd nie ma prawa wypaść.

    > Zrobic szybke z kwarcu, diamentu, szafiru a nie z jakiegos GGowna :-)

    I prawdopodobnie tak się stanie, jak opanują technikę robienia
    cienkiego i trwałego szkła z tych kryształów. Na razie GG jest
    tania i masowo produkowana. Ale technologia nie stoi w miejscu.

    > P.S. no i wracam jeszcze do problemu nart - gdzie to cholerstwo uwiazac,
    > aby nie wypadlo z reki na wyciagu, 5m nad ziemia..

    Nigdzie nie uwiązywałem i nie wypadło mi z ręki na nartach...
    Jak ktoś ma zmarznięte ręce to lepiej nie wyciągać jak się wisi... ;-)