  • 61. Data: 2014-08-19 09:53:38
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-19 01:11, Pszemol pisze:

    > W moim otoczeniu ja jestem JEDYNYM użytkownikiem który używa
    > gołego iPhone 4. Wszystkie smartfony jakie widuję - a z racji zainteresowań
    > zwracam na to uwagę jak dentysta zwraca uwagę na kolor zębów swoich
    > rozmówców :-))) to widzę że ZAWSZE smartfon jest w jakiejś obżydliwej
    > kaburze która zwiększa jego objętość 3x i sprawia że dostęp do guzików
    > jest fatalny i że nie ślizga się przy wkładaniu/wyjmowaniu z kieszeni
    > oraz że ZAWSZE ma folijkę na ekranie nalepioną, często z okropnymi
    > bąblami powietrza pod tą folią uwięzionymi... I po co to wszystko???

    Sprawa jest banalna. Wydałem kasę. Szkoda mi zniszczyć za chwilę nowy
    telefon tylko dlatego, że nie jest niczym zabezpieczony. Mam na uwadze
    mój poprzedni, który zrysował się dość poważnie, bo folii nigdy na sobie
    nie miał. Patrząc na te doświadczenia od razu wolałem kupić coś, co
    ochroni wyświetlacz niż za kilka miesięcy zobaczyć, że mam znowu takie
    rysy jak na poprzednim telefonie. Kupiłem folię, przykleiłem. Jest
    błyszcząca, nie matowa. Podobnie jak ekran pod nią. Jest prawie
    niewidoczna, chociaż i tak spieprzyłem sprawę, bo nakleiłem ją raz i
    odkleiłem, bo było krzywo, przez co wygląda gorzej niż powinna. Mimo
    tego nie przeszkadza w używaniu telefonu ani trochę. Jest śliska, nie ma
    problemów z palcem. Jest przeźroczysta i wszystko widać przez nią bez
    problemów. Mam wrażenie, że demonizujesz te folie tak, jakbym nakładał
    na telefon starą rajstopę. Tego praktycznie nie widać i w niczym nie
    przeszkadza. A jak się porysuje, to ją zdejmę i nakleję nową.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 62. Data: 2014-08-19 10:55:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >oraz że ZAWSZE ma folijkę na ekranie nalepioną, często z okropnymi
    >bąblami powietrza pod tą folią uwięzionymi... I po co to wszystko???

    Widac AL ma racje. Nikt w ameryce nie daje dziecku 1000$ na telefon, a
    jak sobie dziecko ciezko zapracuje, to szanuje :-)

    >A przyjemność z używania smartfona bez folii jest dużo, dużo
    >większa: palec się lepiej ślizga po ekranie bez folii, dotknięcia

    Teflonowana kup :-)

> [...]
    >jednej warstwy przez którą musi przejść światło z ekranu albo
    >jeszcze jednej warstwy od której może odbić się światło Słońca.

    >Ja nie twierdzę że ekran się nigdy niczym nie da porysować...
    >Pytanie sobie warto zadać czy JA używam telefonu na plaży
    >bo jestem ratownikiem albo na budowie, bo jestem murarzem
    >czy może noszę telefon 99.9% czasu w kieszeni bawełnianych
    >jeansów? W przeważającej większości przypadków folia na ekran
    >jest zbędnym dodatkiem który tylko przeszkadza w używaniu
    >telefonu nie przedłużając wymiernie albo wcale jego żywotności.

    Widzisz, ja w wiekszosci siedze przy biurku, a kiedys telefon w
    samodzie spadl gdzies pod nogi, sytuacja zmusza do uzycia pedalow,
    zanim moglem bezpiecznie zatrzymac i poszukac, to mogl byc pare razy
    zdeptany.

    Innym razem ... zeskoczylem sobie z murku, a telefon wyskoczyl sobie z
    kieszeni koszuli..

    Tobie o ile pamietam wpadl kiedys do wody ...

    J.

  • 63. Data: 2014-08-19 13:31:17
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-18 16:02, John Kołalsky pisze:

    > Naklej se jeszcze na czoło byśmy nie musieli się z Tobą obchodzić jak
    > z jajkiem :-)

    "Byśmy", my? Czyli kto - Ty, Dżon i Kołalsky? W kupie raźniej? Czym to
    idzie, jak madrale twojego pokroju powie coś mądrego to nie pisze o
    sobie w liczbie mnogiej, jak kompletny idiotyzm (co się nader często wam
    zdarza) to już nie "ja" a "my"...?

  • 64. Data: 2014-08-19 13:31:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-18 18:09, Pszemol pisze:

    > To sprawdź zamiast wątpić!

    Nie muszę, w odróżnieniu od Ciebie wiem na czym stoję.

  • 65. Data: 2014-08-19 13:32:20
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-18 21:53, Pszemol pisze:

    > Problem jest tutaj taki, że nikt nawet nie dopuszcza myśli że można używać
    > smartfona bez pokrowca i bez folii.

    Bzdura, nigdy bym nie latał po sklepach za folią do telefonu, a już na
    pewno bym za nią nie płacił. Ale skoro zrobiło się zakup od poważnej
    firmy, takiej którą stać na gest dołożenia do zestawu folii ochronnej na
    ekran, bądź już na ów ekran naklejonej, to ja nie widzę żadnych
    przeciwwskazań do ich używania.

  • 66. Data: 2014-08-19 13:32:46
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-19 01:11, Pszemol pisze:

    > Nikt nie musi się "obnosić" z folią - folia należy do domyślnych
    > akcesoriów i większość ludzi myśli że POWINNO się założyć taką
    > folię dla ochrony ekranu i niewygoda użytkowania czy zmiana
    > parametrów obrazu związana z jej użytkowaniem to mała cena
    > jaką trzeba zapłacić za tą rzekomą "konieczność".

    Na czym konkretnie polega ta niewygoda używanie folii? Bo jeżeli chodzi
    o amerykańskie pojęcie normalności to ja poddaje w wątpliwość wygodę
    konsumowania wielkiej bułki, wjeżdżanie pod auto na na leżąco na wózku,
    w celach diagnostyki bądź naprawy... Oj wymienianie tej waszej
    amerykańskiej "normalności" na co dzień zajęłoby mi czas do wieczora.

  • 67. Data: 2014-08-19 13:48:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

> [...]
    > w liczbie mnogiej, jak kompletny idiotyzm (co się nader często wam zdarza)

    Przed wypowiadaniem proponuję się choć przez chwilę zastanowić nad
    sensem owej wypowiedzi.

  • 68. Data: 2014-08-19 19:46:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <I...@j...com> wrote in message

    > Na czym konkretnie polega ta niewygoda używanie folii?

    Któryś raz z kolei pytasz o coś, co było już szczegółówo omawiane.
    Fajnie byłoby gdybyś uważniej czytał i nie wymagał że będę powtarzał
    to co napisałem obok...

> [...]
    > leżąco na wózku, w celach diagnostyki bądź naprawy... Oj wymienianie tej
    > waszej amerykańskiej "normalności" na co dzień zajęłoby mi czas do

    Zauważam jakąś anty-amerykańską obsesję w Twoich wypowiedziach...
    Czy to jakaś Amerykanka dała Ci kiedyś kosza i masz teraz jakiś uraz
    do wszystkiego co amerykańskie? :-))

  • 69. Data: 2014-08-19 19:57:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > firmy, takiej którą stać na gest dołożenia do zestawu folii ochronnej na
    > ekran, bądź już na ów ekran naklejonej, to ja nie widzę żadnych

    Rozumiem że jak kupujesz kanapę do siedzenia w pokoju
    która przez producenta dostarczona była w foliowym worku
    to też worka nie zdejmujesz tylko siedzisz potem na kanapie
    długie lata pokrytej tym foliowym workiem? :-)))

  • 70. Data: 2014-08-19 19:58:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie muszę, w odróżnieniu od Ciebie wiem na czym stoję.

    :-)))