    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Date: Tue, 19 Aug 2014 20:28:31 +0000 (UTC)

    GAD Zombie <g...@g...BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> wrote:

    > Po Twoich wypowiedziach widać, że skończyły Ci się argumenty. Co jeszcze
    > wymyślisz zamiast rzeczowej rozmowy?

    Naprawde nie rozumiesz, ze folia na ekran nalepiona przez producenta na
    telefon w opakowaniu NIE MA SUGEROWAC ze ta folia jest przeznaczona przez
    tego producenta jako ochrona telefonu w czasie uzytkowania?

    Gdyby Trybun przeczytal instrukcje do telefonu to znazlby tam ze folie
    nalezy zdjąc po wyjeciu telefonu z opakowania.

    Tak samo jak nalezy zdjąć nalepke Sony z narżnika ekranu telewizora albo
    etykietke "Wółczanka" z rekawa marynarki kupionego garnituru...