  • Data: 2014-08-16 23:13:38
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-16 03:02, J.F. pisze:

    > A do tego fona nie ma firmowego etui Samsunga ?
    > Flip Cover ... o
    > http://allegro.pl/oryginalne-etui-flip-samsung-galax
    y-core-plus-g350-i4483631842.html

    > A nieoryginalne tansze.
    >
    > Co prawda funkcjonalnie takie sobie ...

    Ja mam fajny pokrowiec do Samsunga Trendy. Za 25 zł w T mobile kupiłam.
    Wszystko idealnie pasuje, zdjęcia można robić. Ładnie wyścielony, tylko
    telefon w nim jest jakiś ciężki, bo w tym etui są magnesy i to chyba
    przez te magnesy jest za ciężki jak na słabą damską rękę, no i w torebce
    ciężko.

    --
    animka