  • Data: 2014-08-18 14:05:44
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-17 16:53, Pszemol pisze:

    > Ta naklejona na ekran służy do czegoś innego...
    > Podobnie jak literka S w górnym rogu ekranu TV Sony :-)))))

    Już szmat czasu używam folii fabrycznie naklejonej zarówno na telefon
    jaki i tablet. I wiesz co, bardzo sobie chwalę tą folię, jedno że nie
    muszę wydawać dodatkowej kasy na taką ochronę, a drugie to że nie muszę
    się ze sprzętem obchodzić jak z jajem.

    > Bredzisz jak potłuczony.
    > Nic nie widać na ekranie bo ma właśnie przylepioną folię, porysowaną.

    Typowe - dorabianie teorii na swoje potrzeby. Nie Przemol, brat nie ma
    folii na telefonie, gdyby ją miał, to tylko folię miałby do wymiany a
    nie cały telefon.

    > I powoduje że nic nie widać na ekranie, jak u Twojego brata.

    Wątpię czy sciągnięcie folii z telefonu sprawi żeby on stał się bardziej
    czytelny w słońcu.