  • Data: 2014-08-18 23:06:00
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-08-18 21:53, Pszemol wrote:

    > Problem jest tutaj taki, że nikt nawet nie dopuszcza myśli że można używać
    > smartfona bez pokrowca i bez folii.

    Pszemol, jaki nikt? Ja dyskutuje dla zasady, GAD Zombie kupil nowa
    zabawke i stara sie ja zabezpieczyc, Trybun ma chyba folie. Ktos jeszcze
    obnosil sie tutaj z folia?

    > Spotkałem się parę razy z opinią wyrażoną pod moim adresem że "nie dbam o
    > telefon i dlatego nie mam folii i pokrowca". Ludzie kompletnie uznają folię
    > i pokrowiec jako mus!
    >
    > Większość kupujących robi niesłusznie założenie że taka folia musi coś
    > poprawiać bo przecież miliony much nie może się mylić.

    Przeciez poprawia - ekran jest zabezpieczony przed zarysowaniem.
    http://discussions.nokia.com/discussions/attachments
    /discussions/maemo/34598/1/n9_scratch.jpg
    http://i.imgur.com/i1WGi.jpg
    itd
    Kwestia warunkow w jakich jest uzytkowany.

    > Stają się tą milion-pierwszą muchą ktora bezmyslnie założyła folię i nawet
    > nie wie jak jego telefon wygląda bez folii.
    > Gdyby nie te nasze rozmowy to pewnie i Ty nie spróbowałbyś używać bez
    > folii.
    >
    > To wciąż w miarę droga rzecz i ludzie wolą nie ryzykowac na swoim
    > smartfonie...

    To dobre pytanie, ciekaw jestem jak wygladaja statystyki. Stawiam, ze
    wiekszosc jednak nie uzywa folii.