  • Data: 2014-08-16 02:53:07
    Temat: Re: Pokrowce, kabury, skarpety
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 21:12:55 +0200, GAD Zombie napisał(a):

    > To zależy od kręgów, bo na szczęście nie wszędzie tak jest. Jednak
    > faktem jest, że Polacy po prostu lubią się chwalić ;)

    Jasne, a ci Amerykanie, co cala noc stoja, zeby najnowszego ajfona
    kupic w pierwszym dniu, to po prostu potrzebuja go do pracy ...

    > Mnie też stać, ale jakbym miał do kieszeni wsadzić zabawkę za 3000 i
    > lecieć na imprezę, to bym musiał wziąć ze sobą prozak, żeby nie martwić
    > się cały czas czy go nie zgubię, nie ukradną, albo nie zniszczę.

    Za malo zarabiasz, pan minister to sie zegarkiem za 10 tys nie
    przejmuje.

    Ale ... kto sprawdzi w jakich krajach ile kupiono:
    http://gadzetomania.pl/2010/04/19/najdrozsze-telefon
    y-komorkowe-na-swiecie
    http://www.gsmmaniak.pl/203938/10-najdrozszych-telef
    onow-swiata/

    Czy moze srednia polka cenowa
    http://www.luxmaniak.pl/14600/5-luksusowych-telefono
    w-chcialbys-miec/

    Albo tak z innej branzy ... kupie to w Warszawie
    http://www.luxmaniak.pl/14012/najdrozsze-dzinsy/

    O, my to biedota z czwartego swiata
    http://tech.wp.pl/kat,1009781,title,Oto-najdrozsze-t
    elefony-w-Polsce,wid,11565812,wiadomosc.html?ticaid=
    11345a

    J.