  • 31. Data: 2013-10-27 19:23:16
    Temat: Re: [OT] Re: Pokrętna teoria odnośnie pomiaru prędkości i wykroczenia z nim związanego
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 października 2013 17:25:39 UTC+1 użytkownik Zdzichu napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > Nie dziw się że odeszła jak masz małego.
    >

    > Nie zmieniaj tematu ptasi mużdżku, ani nie mam małego co powinieneś wiedzieć
    >
    > wszak
    >
    > go ssałeś, ani nie odeszła, więc nie pitol tylko przestań tu czas tracić. I
    >
    > tak jesteś za
    >
    > idiotę tu uważany. A ja potrafię docenić sposób w jaki mi obciągasaz.
    >

    > Zdzichu

    Co tu do zmieniania. Wszystkim tutaj twoja była zwierzała się że masz małego. Mnie
    tez. Ale tylko raz i się nie liczy bo pijany bylem. Tak na marginesie. Bozia nie
    dała, miałeś pecha. Ale dlaczego taką brzydką sobie wybrałeś? pozostanie tajemnicą.
    Weź kilku kolegów z gimbazy do pomocy bo sam nie dajesz rady. Powtarzasz się. Lotny
    jesteś płyta chodnikowa.

  • 32. Data: 2013-10-27 21:02:17
    Od: "Zdzichu" <s...@g...pl>

> [...]
    wybrałeś? pozostanie tajemnicą. Weź kilku kolegów z gimbazy do pomocy bo
    sam nie dajesz rady. Powtarzasz się. Lotny jesteś płyta chodnikowa.

    Nie ma mojej byłej, więc nie zmyślaj. Przestań tu trollować tylko wróć do
    obciągania,
    nikt tego nie robi tak dobrze jak ty. A tutaj i tak wszyscy za idiotę cię
    uważają.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-10-27 21:39:48
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:02:17 UTC+1 użytkownik Zdzichu napisał:
> [...]
    >
    > obciągania,
    >
    > nikt tego nie robi tak dobrze jak ty. A tutaj i tak wszyscy za idiotę cię

    Płyta ci się zaciela mini onanisto.

  • 34. Data: 2013-10-27 22:02:42
    Od: "Zdzichu" <s...@g...pl>

> [...]
    >
    > obciągania,
    >
    > nikt tego nie robi tak dobrze jak ty. A tutaj i tak wszyscy za idiotę cię

    Tobie się zacieła, ale wybaczam dlatego że nikt tak mi nie obciągał jak ty.
    Kiedy wrócisz ?

    Zdzichu

  • 35. Data: 2013-10-27 22:29:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 27 października 2013 22:02:42 UTC+1 użytkownik Zdzichu napisał:
> [...]
    >

    > Płyta ci się zaciela mini onanisto.
    >

    > Tobie się zacieła, ale wybaczam dlatego że nikt tak mi nie obciągał jak ty.

    Co tam Zdzichuj bełkoczesz?

  • 36. Data: 2013-10-28 14:40:09
    Od: "Zdzichu" <s...@g...pl>

    ps.com...

    > Płyta ci się zaciela mini onanisto.
    >

    > Tobie się zacieła, ale wybaczam dlatego że nikt tak mi nie obciągał jak
    > ty.
    >
    > Kiedy wrócisz ?

    Co tam Zdzichuj bełkoczesz?

    Nie bełkocze ptasi moźdżku tylko pisze wracaj, nikt tak loda dobrze nie robi
    jak ty.

    Zdzichu

  • 37. Data: 2013-10-29 14:26:41
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-10-26 18:06, anacron pisze:

    > Nie ma dokładniejszej metody niż wyliczenie prędkości z czasu w jakim
    > pojazd pokonał konkretną odległość.

    Owszem jest. Przez dokładniejsze pomiary czasu i odległości. To są
    podstawy metrologii, których nie powinieneś ignorować jeśli chcesz
    polemizować z wynikami pomiarów legalizowanych urządzeń.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 38. Data: 2013-10-29 15:59:53
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-10-26 18:06, anacron pisze:

    > Nie ma dokładniejszej metody niż wyliczenie prędkości z czasu w jakim
    > pojazd pokonał konkretną odległość.

    Dość wątpliwe (zbyt ogólne) twierdzenie.
    Choćby dlatego że w realnych warunkach prędkość jest zmienna. A im dokładniej chcesz
    określić prędkość *chwilową*, tym krótszy odcinek drogi musisz brać pod uwagę
    (i krótszy czas jego przebycia). Zaś im krótsza odległość i czas, tym większy będzie
    względny błąd wynikający z pomiaru położenia i czasu.