  • 21. Data: 2019-04-04 23:45:44
    Temat: Re: Pokazali rozjeczanie karetki przaz pociag.
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-04-04 o 19:59, abn140 pisze:
    > za komuny na kursie uczyli mnie ze w takiej sytuacji tzn jak zgasnie auto na
    > przejezdzie i nie odpada to pierdolic odpali czy nie tylko 1 bieg i stacyjka
    > na odpal.

    Tylko jest mały problem... skąd brać karetki z technologią z tamtych
    czasów? :-D

    Wiele aut nie ma możliwości ruszenia w ten sposób.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 22. Data: 2019-04-04 23:55:44
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > Kierowca jest idiota. Jest bo jako jedny przezyl. Nawet jak by sygnalizatory przed
    przejazdem nie dzialaly i zostal by zlapany pomiedzy szlabanami to powinien zniszczyc
    szlaban zeby uciec a nie robic miejsce dla pociagu. Pasazerowie tez zbyt bystrzy nie
    byli. Jak by spierdalali z samochodu jak idiota zamiast staranowac szlaban zaczal
    robic dziwne manewry mieli by duza szanse zeby zyc.

    Można by pomyśleć, że kretyn za kierownicą. Ale jakiś czas temu
    widziałem audycję w TV na temat wypadków z udziałem karetek. Powiedziano
    tam, że gdy dojdzie do wypadku z pojazdem uprzywilejowanym, to i tak
    konsekwencje zawsze ponosi kierowca tego pojazdu - bo przejechał na
    czerwonym etc.

    Po drugie, ponoć kierowcy karatek odpowiadają za wszystko, co pójdzie
    nie tak. Stukniesz pojazd - płacisz. Zarysujesz - też płacisz. Pensje
    kierowców są minimalne więc pewnie zginąć wolą niż spłacać kredyty z
    takich pensji. Stąd pozornie absurdalne decyzje.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 23. Data: 2019-04-04 23:58:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Apr 2019 23:10:23 +0200, w <5ca672fe$0$517$65785112@news.neostrada.pl>,
    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Misiu drogi. 30 sekund przed wypadkiem nie widać tego pociągu wcale.
    > Jest za DALEKO żeby go zobaczyć.

    Przejazd na drugi tor zajmuje parę sekund.
    Dla kierowcy karetki powinna to być pestka.
    Zakładam, że wzrok mają typowy dla kierowcy.

  • 25. Data: 2019-04-04 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > A na chuj tam wjezdzal nie ze swojego pasa? Baran skonczony.

    Wjechał bo jechał na sygnale i myslał ze przejedzie. Ale to zawracanie to
    juz masakra. Urwac szlaban i tyle. Albo podjechac maska do szlabanu tak
    zeby maska lekko szlaban unisła. Przeciez on sie tam prawie miescił. To
    tylko pokazuje jak człowiek w nerwach moze zgłupiec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 24. Data: 2019-04-04 23:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie wiesz? Auta nie chcial porysowac przy rozwalaniu szlabanu bo by
    > mu premie zabrali i musial by zaplacic za malowanie. Ugral tyle ze
    > zabil dwie osoby i sam bedzie kalekom. Spoleczenstwo jest przy
    > okazji kilka moze kilkanascie milionow zlotych w plecy.

    Zapłacic za malowanie? Firmowego samochodu? Co ty za głupoty
    opowiadasz...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jaki jest szczyt odwagi???

  • 26. Data: 2019-04-05 00:29:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiscie ze by zaplacil. Ubezpieczyciel wystapil by o zwrot kasy.

  • 27. Data: 2019-04-05 00:42:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Gdyby myslal to by nie wjechal na tory. Jest naczelna ale malo znana zasada odnosnie
    spieszenia sie. Jak sie spieszysz to rob wszystko dokladniej niz jak bys sie nie
    spieszyl. Tak sie spieszyl ze nie dojechal. Chuj z takim spieszeniem. Efekt koncowy
    jest taki ze dwie osoby nie zyja, karetka nie dojechala do potrzebujacego pomocy,
    kierowca ma prawie 100% szansy ze bedzie kaleka a straty kilka-kilkanascie milionow
    zlotych.

  • 28. Data: 2019-04-05 08:22:17
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 04.04.2019 o 22:22, kk pisze:

    > Czego uczą na kursach?

    pojazd egzaminacyjny nie tak dawno skończył na torach więc to nie jest
    dobre pytanie... niestety...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 29. Data: 2019-04-05 08:24:58
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 04.04.2019 o 23:55, Marek S pisze:

> [...]
    > kierowców są minimalne więc pewnie zginąć wolą niż spłacać kredyty z
    > takich pensji. Stąd pozornie absurdalne decyzje.

    nie wiem jak jest w przypadku karetek ale w przypadku straży pożarnej
    mogą niszczyć mienie (czyt np taranować zaparkowane pojazdy) gdy jadą do
    zdarzenia w którym jest zagrożone życie

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 30. Data: 2019-04-05 08:53:00
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-04 o 23:58, r...@k...pl pisze:
    [...]

    > Przejazd na drugi tor zajmuje parę sekund.
    > Dla kierowcy karetki powinna to być pestka.
    > Zakładam, że wzrok mają typowy dla kierowcy.

    Widzisz pociąg w odległości 1km (1000m) który zapierdala w lesie
    100km/h? Szacun

    Akurat doskonale (bardzo dobrze) znam ten przejazd. Wiele razy tam jadę.

    Oni nie wiedzieli którym torem pojedzie pociąg a na koniec im silnik
    zgasł (co widać) i nie zdążyli uciec.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>